This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Het polijsten van de velgrandjes van die Vito wielen ... die pics vergeet ik nooit weer :#

Mensen hier die zondag 2 September gaan rijden/kijken bij vrijrijden @ Assen circuit?

Ik ga iig weer een paar sessies doen. Komende week H&R stabilisatorstangen monteren, Megan Racing draagarmen achter en voor nieuwe draagarmrubbers en vervolgens uitlijnen speciaal voor circuit gebruik

Vandaag de kdfi geinstalleerd. Ze hebben hem in orginele behuizing gemaakt. Direct even getest, hij loopt aardig goed. Morgen even kijken wat die op de weg doet.
Hopelijk over een week of 2/3 naar de mapper.

Nice Misha! Ben benieuwd naar vermogen/mapping

Thnx! Als het goed is donderdag...

Misha, Als je nou toch een stuk moet rijden.. Rij even langs Ik heb toch vakantie

Mmm, ik denk dat ik Tilburg-Eindhoven-Den Bosch ga cruisen zodat Jeroen mij snel kan oppikken mocht er iets misgaan, maar ik veracht geen stoepranden of bandenstapels langs snelweg. Al ga ik hoogstwaarschijnlijk wel dinsdag naar StickerDUMP in Ede voor wat laatste beetjes.

Vandaag proberen mapping goed te zetten zodat die stationair constant zou lopen, maar tevergeefs. Hopen dat EMS een beetje meedenkt, anders hebben we een probleem, of het wordt oldskool net als met skoetars illigali inrijden (just kidding).

Ik niet, mijn maat reed 9,33 Btg met een civic ek4 sedan.
Je bedoelt dat de achterkant misschien te stijf is? Zoals ik zeg, met wat makkelijke oplossingen zal ik nog eens wat gaan testen maar ik zal het eens onthouden.

@ Maykel: achja, waarom wel zoveel moeite doen met een scooter om snel te gaan maar niet bij je auto.

mocht er ook gereden worden ?
want was op dat gesloten vliegveld toch ?

16 sept wordt daar ook een s/rs meeting georganiseerd via het audiforum.
voor €20 volgensmij mag je dan daar rondjes knallen.

Was inderdaad op het gesloten vliegveld Valkenburg, er mocht daar niet gereden worden.

Ik ben vandaag 3 uurtjes geweest bij MIVW en vond het toen wel genoeg. Er stonden echt superdikke bakken, maar het was zo knetterheet, vooral door het asfalt.

Kwam met de file nog wel een zwarte Supra tegen, was dat Frank toevallig?

Ik ben vandaag 3 uurtjes geweest bij MIVW en vond het toen wel genoeg. Er stonden echt superdikke bakken, maar het was zo knetterheet, vooral door het asfalt.

Kwam met de file nog wel een zwarte Supra tegen, was dat Frank toevallig?

Ik heb wel jou Golf gezien op de afrit van de A44 richting het transferium

Ik ben er best wel lang geweest, mede omdat een paar vrienden van mij werden gevraagd voor een artikel in de VWspeed. Volgens mij zijn er wel leuke foto's gemaakt zo zonder voorruit in de kever :# (onderweg naar MIVW verloren..)

Ben nog even in Drachten geweest @ dragraces, goeie spul geen honda tokkies etc

Beste tijd die ik heb gezien was 7,29 sec @ 299,6 km/h, ding ging goed hard 8)