This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Dat beroerd lopen doet mijn 1.4tsi ook maar is idd na 10sec weg. Schijnt normaal te zijn volgens de dealer. Ik zie overigens niet in waarom een Gtc groter is, die dingen lijken mij bijv achterin vrij klein.

Daar heb je het al. Alle problemen vind VW maar normaal. Als er iets niet normaal is zijn deze dingen het wel. Associale bende is het.

De Astra GTC is toch wel bijna 2x zo groot als mijn Polo hoor. Heb je echt zeeen van ruimte, en dat heb ik nu meer nodig met de personen en spullen die ik regelmatig vervoer.

Wel erg zonde man Maar z'n nieuwe GTC is ook heerlijk hoor! :W

Vooral die GTC Nurburgring editie. of is dat OPC ?

Dat is de Corsa, de Astra GTC is er in de OPC versie. Wilde ik eigenlijk eerst voor gaan maar komt op 50k zoals ik hem wil hebben. Toch net iets teveel van het goede helaas.

Pff zou dan idd helemaal gek worden, zo is de fun er al snel af idd... Met de 2.0tfsi de afgelopen 50k kilometers zonder piepje of kraakje doorgekomen... Echt slecht van de dealer dat ze je zo behandelen na een dusdanige aankoop... als het lease was geweest was je koning daar...

Dat <10 seconden raar lopen heeft de altea van mijn ouders ook, en dat is ook een 1.4tfsi. Maar verder geen enkel probleem met de auto.

@pim: waar bestel jij je flenzen als je een uitlaat maakt? Ik had tekeningen in AutoCAD gemaakt om die te laten snijden maar dat is redelijk duur:X
Het word sowieso pas na de bouwvak dus het heeft geen haast. Ik had pijp 63,5x1,5 besteld maar die is niet geleverd deze week.

Net wezen rijden in de nieuwe toyota gt86 met subaru boxer blok. Fijn dingetje, jammer dat er geen turbo opzit...

Nu ik vakantie heb ook maar eens begonnen met het verkoop klaar maken van een van de volvo's.
Ding stond al bijna tien jaar stil en zag er niet meer uit. Heb de polijsttol eroverheen gehaald, tank, leidingen, pomp en carburateur schoon gemaakt en een nieuwe accu er in. liep al weer naar drie keer rond te zijn gegaan:

hoop dat ik er iemand blij mee kan maken die hem wil restaureren, ik kom er zelf voorlopig niet aan toe.

Plaatwerk ziet er redelijk netjes uit, maar de stoelen en de motorruimte wordt ik een beetje droevig van..

Plaatwerk zit ook werk aan, het is gewoon echt een restauratieobject. er staat er in best bij volvo eentje in de showroom in top staat. dan is het toch wel een erg mooie auto

Ik vind 50k sowieso teveel voor een Opeltje :+
Jammer is ook dat de Megane RS met minder vermogen sneller is als de OPC (die veel duurder is!);
http://www.evo.co.uk/videos/trackda...t_megane_265_vs_vauxhall_astra_vxr_video.html

Net wezen rijden in de nieuwe toyota gt86 met subaru boxer blok. Fijn dingetje, jammer dat er geen turbo opzit...
Lijkt me rijtechnisch inderdaad een leuke auto, alleen lijkt de motor gewoon wat weinig vermogen te leveren. 200pk is niet veel meer, als je ziet dat een Focus ST voor 33-34k er 250 heeft, en een Megane RS nog meer.
Ze zouden er een compressor / turbo op moeten zetten zodat hij een dikke 250pk levert, heb je een prima auto volgens mij.

Er zijn al van die dingen met 300pk (aftermarket tuning), dan wordt het leuk. Kan me ook haast niet voorstellen dat er een snellere versie komt. M'n ruim 10 jaar oude celica t-sport is sneller dan deze GT86, terwijl het toch min of meer een opvolger is.

Weet hier iemand of je je lease auto mag laten chippen?

Of krijg je dan problemen met de lease maatschappij?

Van de week een aangepast setje GAZ schokdempers besteld.

Zonder de achter dempers, en de verstelbare top mount's ( aangezien ik die nog heb ).

Het setje wat er nu onder zit, heb ik op het laagst staan. Dus echt veel vering zit er niet meer in.
+ dat ik nog net even 2 cm lager wil.
Dat kan dus met het nieuwe setje :W.

Ook is er een walbro 255lph benzine pomp besteld. Die ik in de orginele behuizing ga maken.
Hopelijk kan die het beter af, dan de orginele pomp.

Hopelijk over 2 weken up and running met de nieuwe KDFi. Dan zo snel mogelijk laten afstellen .

Weet hier iemand of je je lease auto mag laten chippen?

Of krijg je dan problemen met de lease maatschappij?

Verschilt per leasemij of het mag, meestal niet. Bel ze anders even op?

(je kunt het ook zo doen dat voor einde contract je de originele software weer terug laat zetten, maar gebeurt er iets in de tussentijd dan ben je de sjaak, in principe is het niet jouw eigendom dus moet je altijd overleggen met de eigenaar)