Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
lijkt me erg vervelend als de motorbouwer meer tijd nodig heeft als verwacht.
Laat staan als het weken worden in plaats van dagen.

Hopelijk maakt hij wel wat tempo !!!

GroteFoto-L6AIJMLZ.jpg

GroteFoto-ALMQ6F4N.jpg

Nieuwe lip gemonteerd + grill :D

Last edited:
Mijn wagen word aankomende Zaterdag bestickert voor de challenge !

Heb er echt zin in. Nog 2 weekies :W

Chaos, crisis.

Nee, maar even zonder gekheid: in december had ik al 110% van zijn factuur aanbetaald om ervoor te zorgen dat alles op tijd (+-1 April) af zou zijn. Allé, nu hebben wij bij JT die deadline ook niet gehaald, dus kon de auto pas 1e week van April naar EMS toe en wat blijkt? Motorblok was toen zelfs nog steeds niet klaar! En nu, bijna 2.5 maand later kan ik nog geen duidelijke ETA krijgen, enkel antwoorden als "ik weet niet wat er nog tegen kan zitten".

Chaos, crisis.

Nee, maar even zonder gekheid: in december had ik al 110% van zijn factuur aanbetaald om ervoor te zorgen dat alles op tijd (+-1 April) af zou zijn. Allé, nu hebben wij bij JT die deadline ook niet gehaald, dus kon de auto pas 1e week van April naar EMS toe en wat blijkt? Motorblok was toen zelfs nog steeds niet klaar! En nu, bijna 2.5 maand later kan ik nog geen duidelijke ETA krijgen, enkel antwoorden als "ik weet niet wat er nog tegen kan zitten".

Bohhh... das f*cked up!
Heb je je afgemeld bij SG2K? Of ga je met 'n andere auto mee?

Zaterdag zal ik ook op de Pre-meeting zijn; om wat meer mensen te leren kennen en om het info pakket te krijgen :+

Ik heb me proberen af te melden, maarr daar wordt moeilijk over gedaan. Ik heb wel een andere auto hoogstwaarschijnlijk waar ik mee Superlap ga rijden en challengewaardig is, maar ik heb 19e een hertentamen omdat ik de eerste heb vernaaid door mijn wereldreisje van afgelopen maand.

Misschien dat je iemand anders voor een leuk prijsje kan laten gaan.
Als je niet gaat ben je het geld ook kwijt, lijkt mij?

Heb je zijn gegevens voor me? Of dat jij hem namens mij pmt, kan hem zo niet tussen ledenlijst vinden...

Status
Not open for further replies.
Back