This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Heb je gelijk een tuinhuisje joh altijd handig haha

Trouwens laatst ging het hier druk over Gatebil.. dat is aanstaande weekend geloof ik?

Afgelopen weekend dacht ik. 13-15 juli is de volgende.

15-17 Juni is @ Mantorp in Zweden .. dat is een stuk dichterbij *edit* even gekeken, maar het maakt geen fuck uit *edit*

Zijn er hier nog mensen die serieus overwegen om daar heen te gaan?

Lijkt mij erg gaaf Lieuwe. In juni kan ik helaas niet.

Kan nergens goed vinden wat de data zijn. Als we er een lang weekend van maken dus vrijdag weg en maandag / dinsdag terug moet dat wel lukken met me werk.

Hehe, thanks.

Setje is van een bekende van me. Probleem is dat 2 van die turbo's pas het begin is. Als je daaraan begint moet je nog zoveel meer aanpassen dat je bijna op 10K zit voordat je safe kunt rijden.

Betrouwbaarheid is mij veel waard, dus wil niet besparen op onderdelen om zo snel mogelijk veel vermogen te halen. Het moet wel goed gebeuren en niet na 250 km in de soep draaien.

Maargoed, Twin top mount :~:~:~

Ik moet een CVO/COC document hebben van een Volkswagen. Nu zag ik dat je dat op die Duitse site van VW logistics kan aanvragen maar dat kost €50,-. Toch lees je geregeld dat mensen m gratis krijgen. Gister kwam ik op de site van VWE terecht en daar kan je ze ook aanvragen maar dan voor 21 ex btw. Iemand ervaring mee?

De informatie op de VWE Verklaring typegoedkeuringsgegevens is te vergelijken met die van een CVO (Certificaat Van Overeenstemming) of COC (Certificate Of Conformity) verklaring.

Ben je ook lid van het blad? Dat is echte een aanrader als je van jaren 80/90 auto's houdt.

Nee, ik heb me zelf ook nog niet in verdiept, in het blad.
We gingen er heen met de 205 club. Toch mooi om te zien, dat er nog heel veel mensen van " young " timers houden :W.

Deze foto ook nog gevonden .

[ir]http://i1187.photobucket.com/albums/z385/meijererwin/DSC_0052.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.