Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
p4pb8148480.jpg

Mij niet gezien. :#

Ik heb hem sinds januari i.v.m. andere baan. Bevalt echt prima, Limited Edition met dagrijverlichting, lederen bekleding, stoelverwarming, navi, bluetooth over de speakers, parkeersensoren.

Thanks btw.

En dan met een D2?

Wel fijne wagens hoor, en dan vooral erg fijne stoelen. Ik heb er ook een haf jaar ingereden (2.4i, dus smullen qua geluid).

D2 inderdaad, bevalt prima en nog in de 20% dus voor mij ook wat interessanter.

Stoelen zijn inderdaad heerlijk. Een 2.4i rijdt helemaal prima lijkt me. Ik heb enkel in de 2.0 gereden en dat gaat al aardig vlot moet ik zeggen.

Gisteren met de kever naar een meeting geweest op de boulevard van Scheveningen. Was erg gaaf om daar met meer dan 300 luchtgekoelde Volkswagens te staan.

7236100180_bfaa55bb42_b.jpg

7236238884_0024500f64_b.jpg

Dat is zeker gaaf ja!! enigste nadeel al die mensen die lekker tegen je auto aan leunen en springende kinderen:P.
Stukje karton verplicht?
@ Siep super gaaf zo, lekker die naafkapjes eraf laten!

Dat is zeker gaaf ja!! enigste nadeel al die mensen die lekker tegen je auto aan leunen en springende kinderen:P.
Stukje karton verplicht?

Dat was zeker een nadeel, had ook de motorklep de hele dag open en was toch wel bang dat ik op het einde bougiekabels ofzo zou missen maar viel mee.

Stuk karton was verplicht ja. Geen druppel :winner:

@ Rowan. Jammer! Reed je mee met iemand want ik heb zowel bij de ingang als bij de uitgang gestaan als vrijwilliger :).

Nee ik kwam wat later op de dag en heb toen 1 rondje gelopen langs alles wat er stond en ben daarna bij Dennis en Reinoud gaan staan.

De dimma, afgelopen zondag bij het youngtimer event in ulft.
Was een geslaagde dag. Van opel, tot ferrari's.

[Ir]http://i1187.photobucket.com/albums/z385/meijererwin/DSC00805.jpg[/Ir]

Nice die E36, Siep...

En V50 is ook 1 van de zoveel potentiele opvolgers voor de V40 (volgend jaar ofzo)...

Nog wel een leuke gekocht voor aan de trekhaak van de Volvo;

[ir]http://www.camperlands.co.uk/images/trailer-tents/trig_chan_sizes_lg.gif[/ir]

Waarom niet gewoon een caravan? Kan je onderweg naar je bestemming ook nog lekker een bakje koffie in doen en als je met regen aankomt kan je gewoon fatsoenlijk slapen.

Status
Not open for further replies.
Back