Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
mn eerste auto nog steeds niet verkocht :P 2e auto is gekomen en gegaan, maar flink moeite mn eerste weg te doen haha

Ik was blij dat ik van die clio af was hoor. Zit er al een tijd over te denken om de civic weg te doen, maar heb de ballen niet. Ik wil iets snellers maar hetgeen wat ik wil mag ik nog niet rijden van de verzekering. Lekker rond blijven tuffen dan maar denk ik tenzij de dealer mij opbelt.

Ik was blij dat ik van die clio af was hoor. Zit er al een tijd over te denken om de civic weg te doen, maar heb de ballen niet. Ik wil iets snellers maar hetgeen wat ik wil mag ik nog niet rijden van de verzekering. Lekker rond blijven tuffen dan maar denk ik tenzij de dealer mij opbelt.

Of je zoekt gewoon een andere verzekering?
Kreeg op mijn 19e ook gewoon een supra tt verzekerd.

Waarvoor zou de dealer jou moeten bellen dan?

nog een traantje gelaten Wes?... ik voelde me zo kut, toen ik me alfa's verkocht... enige auto's waar ik moeite bij had bij verkoop... :P

Het was wel even lastig en stond met een brok in me keel :P

Maar als je dan met 200pk en 8500rpm over de snelweg knalt is het opzich wel snel weg, hehe.

30tp6ch.jpg

Ik vond je civic mooier

:D

Wel snel gedaan! Vind zon front wat machiel heeft wel mooier staan..

Vet ding Wesley, goeie keus gemaakt. Die Civic ben je in 1 dag vergeten met zoiets onder je kont :P

Gisteren de S3 aan het poetsen geweest. Laatste keer was al iets van een half jaar geleden :rolleyes:

Zwarte hok zag er uit als een draak @ zonlicht. Is nu gelukkig een heel stuk beter :)

Hij wast de wagen met de hand .. prima toch? Als mijn wagen goed smerig is spuit ik deze eerst ook af @ wasbox :)

Of bedoel je meer dat er dan mensen staan te wachten? :P Lekker lang bezig zijn, auto met de hand wassen etc hehe.

Hehe thanks :D JDM Front komt er op, heb Machiel op zoektoch gestuurd :P

Maar wou hem even snel wassen ne dan afspuiten en wassen in wasbox.

Status
Not open for further replies.
Back