Oke. Mijn geluid wordt al redelijk wat gedempt door de turbo. Dus denk dat er geen
extreem geluid uitkomt icm 1.4T. Wat is het geluid op hoge toeren?
Vandaag throttle bodies gekocht voor op de dimma.
[ir]http://i57.photobucket.com/albums/g205/MasterOfSpeed/DSC05887.jpg[/ir]
Zit er alleen nog aan te twijfelen om de plenum te dumpen, en er losse luchtfilters op te knallen.
Dat een turbo redelijk dempt is een understatement, mn 02 was met alleen een simons einddemper nog steeds behoorlijk stil (2,5 inch voor-achter)Oke. Mijn geluid wordt al redelijk wat gedempt door de turbo. Dus denk dat er geen
extreem geluid uitkomt icm 1.4T. Wat is het geluid op hoge toeren?
Dat een turbo redelijk dempt is een understatement, mn 02 was met alleen een simons einddemper nog steeds behoorlijk stil (2,5 inch voor-achter)
Waar je nog mee kan spelen is het eindstuk, als je dr daar 1 pakt met een niet te asociale diameter en demping dr in kun je het geluid nog wat extra dempen.
Denk wel dat je een iets mooier geluid krijgt met gewoon een zo groot mogelijke open einddemper.
Ik heb geen lmm. Ik moet alleen mijn orginele gasklephuis erop zitten. De plenum komt direct op bmc cda luchtfilter.
Je originele gasklep komt hiermee te vervallen, en daarmee ook je TPS, gaskleppositiesensor. Je zal dus ook een KMS systeem of iets dergelijks moeten hebben hierbij, anders gaat het niet werken.
Je originele gasklep komt hiermee te vervallen, en daarmee ook je TPS, gaskleppositiesensor. Je zal dus ook een KMS systeem of iets dergelijks moeten hebben hierbij, anders gaat het niet werken.
Hoe staat het met de polo eigenlijk:7
Ik had het ook op mijn 1e civic eg6, van Kronenburg itb's incl. KMS...
Als je je originele gasklephuis of een ander gaklephuis weer gaat monteren icm itb's, dan snap je de werking van itb's niet. En is het dus echt nutteloos.
Bij mij zaten ze op een stock blok, maar dan is het ook nogal nutteloos ( vermogensverlies ) ITB's zijn alleen goed als je een volledig gebouwde motor met een hoge compressie hebt.