Show je eigen auto #85

Status
Not open for further replies.
dat doe je dan ook meestal niet op een snelweg...

In veel gevallen is het stuur aan de rechterkant logischer, de eerste auto's hadden het allemaal aangezien de ruiter op zijn koets ook rechts zat

Alleen kon een koets geen donuts draaien als je het paard op zn staart trapte en die skyline blijkbaar wel :+

Whaha net goed!! heb die mongool al een paar keer voorbij zien komen hier in pijnacker en 2x zowat achterop
Gehad omdat hij dus echt totaal niet kan rijden.

Hoop dat alles naar de klote is en hij voorlopig geen auto kan rijden.
Als je de situatie daar kent, is het ook onmogelijk gek gegaan.

Gast meldt zelf @ topic dat zijn gas is blijven hangen :P

-1 voor de stickers. Verder was het wel een mooie wagen :)

Sorry hoor, maar die kerel is de grootste aarsch ooit.

Ik kan ook bijna huilen om de reacties op Skylineclub, iedereen probeert het daar goed te praten.

//Edit: Was een automaat, dus koppeling werd lastig.

Geloof er geen snars van, maar stel zoiets gebeurd dan kan ik mij voorstellen dat je zo verschrikkelijk schrikt, dan kom je niet zomaar even op ideeën om je auto te stoppen. Enige waar je waarschijnlijk aandacht voor hebt is de weg en als je iets wil verzinnen is het al te laat.

Potver zeg, doet hij goed.
Gas zou opzich wel kunnen blijven hangen. Bij een maat met een e30 ook een x gehad. Best tricky. Maar dan nog, die kerel is die auto gewoon niet waard.

Iemand interesse in mijn bimmer?

635csi wgb vrij op lpg (instal is 2jr oud) Goed, niet olie/kvs verbruikend blok, start en rijdt (inmiddels) goed.

424197_180383795406048_100003032857809_264947_765588505_n.jpg

prijs of meer info: pm of mail me.

Ik heb wat anders op het oog wat handiger is ivm de km's die ik wekelijks naar m'n werk rijd.

Iemand interesse in mijn bimmer?

635csi wgb vrij op lpg (instal is 2jr oud) Goed, niet olie/kvs verbruikend blok, start en rijdt (inmiddels) goed.

424197_180383795406048_100003032857809_264947_765588505_n.jpg

prijs of meer info: pm of mail me.

Ik heb wat anders op het oog wat handiger is ivm de km's die ik wekelijks naar m'n werk rijd.

Ruile tegen ibi? 8P

Status
Not open for further replies.
Back