This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Ik zou de deurpanelen achterbank laten bekleden in dezelfde style als die bruid stoelen. en nieuwe zwarte matjes.
 
Weet je wat die stof kost ! Volgens mij rond de 100 euro per meter...

Ik zou graag mijn met achterbank met Bride stof willen de rest zwart met rode stiksel.

Maar der komt alleen nog een ander stuur en wat andere kleine dingen.

Dan is het wel genoeg voor deze civic :+ Tijd voor VTEC
 
bij deze ook mijn auto.
t is zo dat hij te koop staat na lang wikken en wegen maar misschien toch leuk om te delen.
mocht er iemand evt interesse hebben-> pm/zie verkooptopic.





 
Alors, Madames et Monsieurs, je vous present les updates d'aujourd'hui...

Of gewoon updates kut!

Men heeft:

Met dank aan Ruud:
Een complete Spec-C voortrein incl. Quickrack waarmee -als ik me niet vergis- stuurslag van 3.5 naar 2.1 omwentelingen wordt verkort.


Met dank aan Martyn:
Tracktive reversed manifold



Gemonteerd zou het zo uit moeten komen zien:


En met dank aan Jeroen:
Goodies!











Morgen komt de auto terug van de spuiter en ik ga de nieuwe FMIC ophalen. Mijn vakantie (en die van Jeroen ook) is dus duidelijk afgelopen...
 
Nog steeds lekker bezig Misha. Nog steeds op schema om 1 april klaar te zijn? En ga je nog een sessie vrijrijden ook doen om te oefenen?
 
Thnx, en ik geloof er eerlijk gezegd niet in. We komen 1-2 weken tekort ben ik bang.

Overview:
Morgen ophalen, volgende week alles klaar en door naar EMS (motorinbouw)

Daar weet ik niet hoelang hij mee bezig is, laten we zeggen 2 weken... dan nog gauw apk keuren en inrijden en dat is de bitch.
 
Pfoe, veel werk dus nog voor de boeg. Succes iig, en als je het niet red kom ik op JAF wel een kijkje nemen
 
Zal vast hard gaan, maar zo'n motor ziet er echt niet uit. Net of ze een bak onderdelen erin hebben geflikkerd
 
Z'n subaru blok verdiend geen schoonheidsprijs idd Maar zal wel tering hard goaan! :W



Godver Ik heb weer een mooie foto gevonden:



Voorkant zou iets lager moeten + beetje camber zoals Robert al zei.
 
Status
Not open for further replies.