Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
haha dat vond ik eerst ook! maar toen ik daar een keer ben geweest snapte ik het meteen..
jeroen is een doodnormale kerel met humor. lekker simpel.
hansburger.nl is ook hun vaste fotograaf, welke zijn naam te danken heeft aan de hamburger idd..

zon groepje is het een beetje ;)
 
Tenzij Jeroentje.nl 80 a 90% van de ombouw betaald, kwam er nooit en te nimmer zo'n duidelijke sponsoring op mijn auto. Ik dacht namelijk altijd dat die auto's allemaal van Jeroentje.nl waren. :D
 
Tenzij Jeroentje.nl 80 a 90% van de ombouw betaald, kwam er nooit en te nimmer zo'n duidelijke sponsoring op mijn auto. Ik dacht namelijk altijd dat die auto's allemaal van Jeroentje.nl waren. :D

Weet natuurlijk niet hoe het in de praktijk is, maar als ik het zo zie werkt Jeroentje.nl zich wel helemaal naar de tering voor die auto af te krijgen. Dan zou het mij weinig boeien die stickers erop te plakken.
 
tjah als je me goed betaal, werk ik ook aardig door hoor.... mjah misha is de enige die weet hoe/wat....


fk groot jeroentje op je auto plakken doe je niet gratis lijkt mij...
 
haha dat vond ik eerst ook! maar toen ik daar een keer ben geweest snapte ik het meteen..
jeroen is een doodnormale kerel met humor. lekker simpel.
hansburger.nl is ook hun vaste fotograaf, welke zijn naam te danken heeft aan de hamburger idd..

zon groepje is het een beetje ;)

Haha Hans die ken ik weer uit het verleden :P Klein wereldje
 
Hoe groot is de 'performance' markt eigenlijk in Nederland? Bij de kevers is het echt minimaal maar als ik zie hoeveel shops er zijn voor al die Japanse bakken etc. Veel die met dikke motoren etc rijden of vooral uitlaatje hier en daar?
 
Meer uitlaatje hier en daar.. vind het niet super groot, meeste spullen haal ik uit het buitenland.. Hier of niet te krijgen of te duur.
 
Hoop dat je er een mooie eigen draai aan geeft! Jeroentje-trim is niet mijn smaak..

Spuuglelijk komt eerder in me hoofd op. Jammer, want alle auto's zijn wel tof!

Ieder zijn smaak..

Ik vind alleen de naam ''Jeroentje'' een beetje skeltertjoening achtig klinken :p beetje cheap.

haha dat vond ik eerst ook! maar toen ik daar een keer ben geweest snapte ik het meteen..
jeroen is een doodnormale kerel met humor. lekker simpel.
hansburger.nl is ook hun vaste fotograaf, welke zijn naam te danken heeft aan de hamburger idd..

zon groepje is het een beetje ;)

Dan moet je het JT noemen... Hetzelfde wat ook met veel skoeter tjoening bedrijven is.

Tenzij Jeroentje.nl 80 a 90% van de ombouw betaald, kwam er nooit en te nimmer zo'n duidelijke sponsoring op mijn auto. Ik dacht namelijk altijd dat die auto's allemaal van Jeroentje.nl waren. :D

Nopes.

is dat niet zo dan?

anders rij je mooi voor lul :P

Nee is niet zo. En voor lul rijden zal denk ik ook wel meevallen ;) Vind het moeilijk om het volgende niet te zeggen: zodra de auto af is, dan kun je die met action spuitbussen roze spuiten en no fear stickers op plakken, zelfs dan wordt deze vet.

:D
Klein stickertje hier en daar kan wel als hij ook echt mooie prijzen heeft gemaakt.

Weet natuurlijk niet hoe het in de praktijk is, maar als ik het zo zie werkt Jeroentje.nl zich wel helemaal naar de tering voor die auto af te krijgen. Dan zou het mij weinig boeien die stickers erop te plakken.

Correct, no further comment.

tjah als je me goed betaal, werk ik ook aardig door hoor.... mjah misha is de enige die weet hoe/wat....


fk groot jeroentje op je auto plakken doe je niet gratis lijkt mij...

Nee ik betaal er zelfs voor (stickers).

Hoe groot is de 'performance' markt eigenlijk in Nederland? Bij de kevers is het echt minimaal maar als ik zie hoeveel shops er zijn voor al die Japanse bakken etc. Veel die met dikke motoren etc rijden of vooral uitlaatje hier en daar?

Meer uitlaatje hier en daar.. vind het niet super groot, meeste spullen haal ik uit het buitenland.. Hier of niet te krijgen of te duur.

Het blijft een niche. Meer tjoening dan tuning, maar dat is zo'n beetje overal zo.
 
Moar pics!

417687_368547316497447_100000265467734_1369350_1741098646_n.jpg


420970_368547246497454_100000265467734_1369349_1553059165_n.jpg


420533_368547006497478_100000265467734_1369348_1030570636_n.jpg


65775_368546809830831_100000265467734_1369347_628741869_n.jpg
 
Sure :)

Vrijdag komt ze terug en volgende week willen we alles af hebben op motor na (remmen, interieur, leidingen, onderstel etc). Volgende week heel veel updates dus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top