This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Hoe groot is de 'performance' markt eigenlijk in Nederland? Bij de kevers is het echt minimaal maar als ik zie hoeveel shops er zijn voor al die Japanse bakken etc. Veel die met dikke motoren etc rijden of vooral uitlaatje hier en daar?

Er is een selecte groep die serieus geld en tijd investeerd en dat zijn gewoon echt hele mooie auto's. Dan heb je de groep die een swap heeft gedaan maar het daarbij heeft gelaten en nog de "uitlaatjesgroep". Te veel shops verkopen ook maar rommel. Echt mooie spullen zijn schijnbaar te duur.

@ wesley:
Ziet er echt niet uit voor een daily
 
Ik zie alles perfect en hoef nooit naar voren te leunen om te zien wat er voor me auto gebeurt

De stoelen staan ook niet "neger-stand" maar gewoon recht op.



Zit gewoon heerlijk zo laag omdat je benen helemaal recht zitten

+ in de gemiddelde honda zit je gewoon laag.
 
In m'n racer zit de stoel ook laag omdat ik anders met m'n helm tegen de kooi aan beuk, maar dat gaat nog net. Ziet er wel apart uit bij jou ja
 
Maar dan komt jou hoofd iig wel boven het stuur uit

/
Mijne ook maar weer eens spammen...



Kan niet wachten tot het weer mooi weer word 8)
 
Last edited:
Hoe groot is de 'performance' markt eigenlijk in Nederland? Bij de kevers is het echt minimaal maar als ik zie hoeveel shops er zijn voor al die Japanse bakken etc. Veel die met dikke motoren etc rijden of vooral uitlaatje hier en daar?


Wat Honda betreft zijn er zijn redelijk wat (online)shops in NL en veel mensen swappen er een andere motor in... De grootste markt is uiteraard een velgen, uitlaatje, luchtfilter, spruitstuk en verlaging. De laatste tijd begint ook de circuitscene flink te groeien, dit zie je vooral bij TA in de lagere klassen waarbij de helft wel een honda heeft.

In de Nederlandse Honda branche is het vooral replica onderdelen en goedkope velgen, dit in tegenstelling tot de vag scene in Nederland, daar geeft men gemakkelijk minimaal 700/800euro uit aan een gebruikte set velgen, dit zie je bij de honda mensen haast niet.
 
Status
Not open for further replies.