This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Voor de koffer zou ik het zo kopen, echter heb ik al het gereedschap al.

Ben zo nu en dan wel naar een kar aan het kijken waar mijn gereedschap in kan en ik verder kan vullen.
 
8mm heeft een grotere kans om te gaan lekken.
T is wel een hoop wat je moet afknijpen op zo'n kleine diameter.
Die 4mm ff in heet water dompelen en je schuift het er zo over.
 
Hoeveel druk komt dr op te staan ?
Met carburateurs zal het niet meer dan 0,5 bar zijn, dan zou ik een stukje dunnere slang pakken, die dr overheen schuiven en vervolgens de 8mm leiding dr overheen proppen.
Maximale flow oid 8)
 
Er moet daar toch een benzinefilter tussen en heb er nu 1 met 1 kant 6mm en andere kant 8mm ideaal. Toch bedankt voor de antwoorden had zelf ook voor an4 gegaan denk ik.

Probleem nog bij de motor was dat de carburateurs uit de acceleratiesproeiers lekte bij stationair en op deelgas. Loopt dus veel te rijk en reageert ook amper op sproeierwijzigingen. Nu een drukregelaar met meter ertussen om van 4.5 psi naar 3 psi te gaan en vlotterhoogte opnieuw afstellen. Kijken of dat helpt. Gelijk weer mooie zwarte leidingen gedaan hopen dat alles snel binnenkomt want 10 maart al dyno..
 
Gister mn bmw maar weer uit de stalling getrokken. Heb de audio nu zo goed als af. Donderdag even keuren.



Toch weer fijn rijden na zo'n 4 maanden
 

Ik zie de foto's wel tegemoet
 
Meanwhile...



En nee, ze is nog niet klaar, dat is grondlak. Binnenkant is wel gespoten. Vrijdag ophalen!

*doet een dansje*
 
Geen bayside blue kleurtje dus op de suub?

Neijn, wat blauwe stickers hier en daar

Wat voor kleur wordt ie eigenlijk?

Heb je ook nog iets aan je zitpositie gedaan? Qua stuur verder naar binnen etc?

Lees boven Wit (Met JT bestickering, maar dan met een eigen draai.)

Nee nog niks speciaals aan gedaan, maar ik zou eerder met mijn ass naar achteren moeten imho voor gewichtsverdeling.
 
Status
Not open for further replies.