This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Denk je? onder de 200 euro waarde v/h product krijg je geen aanslag geloof ik.

Das niet waar , kijk maar goed op de site van de douane.
Enige truuk die je kan toepassen is dat de afzender een lage verzekeringswaarde erop zet en NIET de verzendkosten erbij meld.
Want daar wordt ook heel vrolijk belasting over gerekend in ons mooie land.

Andere optie is , laat het via Duitsland komen.
Via dit bedrijf , werkt perfect. http://www.huifkar.de/
 
Hij is al onderweg hierheen


Maar wel handig om te weten, moet zelf ook een aantal onderdelen zoals carburateurs en uitlaat uit de usa halen.
Mijn zus woont in Seattle dus kan het eventueel ook via haar versturen, of alles daarheen sturen en een week op vakantie gaan en zelf naar NL sturen of meenemen
 
Zoek jij maar beter want het kan nog goedkoper

Rekening houdend met wat Jesse zegt kan die uitlaat via ebay duurder worden.
Ik ging van een Nederlandse leverancier uit bij mijn prijs.

Linkjes posten mag hoor dames :#

Op all4honda.nl kan je hem voor 189 euro kopen, echter als je een premium account op HCN hebt krijg je 10% korting. Ook echt een goede winkel vind ik, meerdere malen iets besteld en ik kreeg iedere x de volgende dag mijn bestelling binnen. Dan vind ik die 20 euro die je misschien bespaard te verwaarlozen voor de service die je krijgt mocht er iets mis mee zijn.
 
Toen voor de kever bij een kennis die bij Mammoet werkt in Amerika alles naartoe laten versturen en is meegegaan in een container. Geen verzendkosten en invoerrechten etc .

Flink op bespaard. Uitlaatsysteem voor de kever was alleen al 480 dollar verzendkosten naar NL :X. Krukas, cilinderkoppen, vliegwiel etc ook allemaal goed duur door het hoge gewicht.
 
Flink op bespaard. Uitlaatsysteem voor de kever was alleen al 480 dollar verzendkosten naar NL :X. Krukas, cilinderkoppen, vliegwiel etc ook allemaal goed duur door het hoge gewicht.

Komt omdat er veel teveel schakels overal tussen zitten die eraan moeten verdienen. Zoals jij zelf
 

Een 1.6 was dat neem ik aan? Die van mij is een 1.8 GTX. Hij is van mijn opa geweest en hij had hem nieuw gekocht. Dus die 66K zijn ook door hem gereden. Uiteraard op een erg rustig tempo allemaal .

Bedankt voor de link trouwens. Ik had alleen op Nederlands gezocht bij Google 8P Foutje..

Ebay ook maar eens afstruinen voor schroefsetjes. 40Mm verlaging lijkt me gewoon wat weinig. Als ik hem van deze hoogte omlaag reken naar 40mm lager is de ruimte tussen het wiel en het spatbord nogsteeds 3/4 cm. Rustig doorsparen voor een nette schroefset dus .

Ahh, had ik nou maar een ouwe passat gekocht met 200k op de teller, daar is veel meer voor te krijgen...
 
Als je spullen uit amerika besteld kan je dat veel beter bij bestelling laten markeren als warranty repair. Dan is het dus en reparatie en heb je al voor de btw betaald Scheeld je een hele hoop!
 
Net auto opgehaald van een grote beurt, distr riem & waterpomp etc, airco service etc.. 1040,44 € .. Kudtauto's :+:#
 
Ik spam lekker nog een foto :+ :



Alleen nog even alles pro. in kleur laten spuiten :W Dan is exterieur af!

Nadat de Twinloop, EK9 Achterlip en Spoon spoiler gemonteerd zijn, haha
 
Iemand een snel antwoord.. De leiding die uit me chassis komt (benzine) is 6.5mm buitenmaat. Nu ga ik naar een AN4 of AN6 slang ivm de rest van me brandstofsysteem. AN4 binnenmaat is 4,8mm en AN6 8mm. Allebei net kut dus. Wat denken jullie proberen die AN4 erover te krijgen of is een AN6 met 8mm wel terug te krijgen met een slangenklem naar 6.5mm..
 
Status
Not open for further replies.