Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Iemand zaterdag trouwens nog vrijrijden op zandvoort?
assen1.jpg
 
Heb mn remmen nog steeds niet in orde en moet olie koeler nog monteren.

Wil wel maar ga op deze manier niet rijden. Iets te link
 
Zet je speakers wat harder... en luister naar de symphonica :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cQKrHwcCUr0"]Resonated Milltek Golf MK5 R32 - YouTube[/ame]
 
Misschien kom ik wel even kijken, maar betwijfel het. Moet rondom even nieuwe remmen monteren want die zijn nu goed fucked na een paar circuit dagen :P
 
En wie het beoordeelt (no offense Roel!).. Heb wel vaker van mensen gehoord dat spuiters topwerk afleverden, kon er niet echt warm van worden :+

Ik heb het beoordeeld. M'n pa zit het hele leven in de autoschade / spuiten etc. Dus ik heb er wel enige kijk op. Maar het was echt netjes gebeurd

Ach, als het de pool is die ik denk dat ie bedoelt dan levert ie ook echt wel goed werk af.

A&S heet het bedrijf meen ik. Is sinds een jaar voor zichzelf begonnen. Werkte eerst bij Bosman Autoschade
 
Collega van mij heeft sinds pas een Passat CC R36.
Dat ding is pas ziek en zuipt als een malle :+

Maar klinkt lekker Jeroen. Mis alleen een fluitje :W
 
Hoe bevalt die R32 vergeleken met je OPC Jeroen? OPC was wel een stuk sneller denk ik?

Zou persoonlijk niet zo snel terug gaan naar een n/a auto. Fijne geblazen motor is :W
 
Hoe bevalt die R32 vergeleken met je OPC Jeroen? OPC was wel een stuk sneller denk ik?

Zou persoonlijk niet zo snel terug gaan naar een n/a auto. Fijne geblazen motor is :W

Idd de OPC was lichter en had meer koppel. Als ik meer vermogen wilde hebben zou ik wel voor een Edition 30 gaan, maar wilde iets anders en vond de V6-sound en 4WD interessant :)

Overigens zou ik de bij m'n volgende auto wel weer sneller naar een geblazen motor kijken, niet dat de R32 tegenvalt ofzo, maar een Turbo heeft meer voordelen.
 
Ga zaterdag ook nog niet, auto staat nog op poten. Heb nog een 2 maanden te gaan denk voordat ie weer rijd.. Tot die tijd maar met quad in de kuil kutten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top