Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Vind het eigenlijk nog best cool, die JT "outfit"... Ik vind alleen de kleuren niet goed gekozen, had wat spannender gemogen :+
 
Welke kleur rookt ie ?
Rotte bougie of bobine waarbij je een cilinder vol staat te pompen met benzine gaat ie ook aardig van roken :P

Of stomweg vervuilde benzine, je zult de eerste niet zijn.

Om maar iets te noemen.

Net de compressie gemeten, 1 cilinder is dood.
Inlaat traject vol met olie, denk zelf dat er een klep gebroken is.
Opzich reed die nog redelijk in de hogere toeren, vanmorgen nog 180km/h gehaald :+
Het leek mij verstandig om de steker op de injector los te koppelen, maar dat was het niet.
Haal nu na 200meter net de 50km/h :+

Heb al uit bedacht hoe ik de benzine eruit ga krijgen, 5 meter benzine slang halen dat op de aanvoerleiding zetten en de retour leiding af doppen.
Normaal gesproken als je de auto op het contact zet bouwt die druk op, maar nu niet dus pompt die net zolang tot er geen benzine meer is.
Opbrengst schijnt 160 l/h te zijn, dus het duurt niet zolang :P
 
Met dat rotte ding met dat gat in de vloer :D?
/

En Aad heeft weer zitten smoken :P?

Rij toch liever 200+ in een dikke Duitser dan een gare Jap.

Ach joh, dat maakt het spannend:P

Zit ik liever in een Audi met 240km/h hoor als in een Honda :P

Weet je die grote plas nog toen we naar de beunmeeting gingen, ging toch perfect. Ik voelde hem een klein beetje, maar dat maakt het spannend.
 
Budget-tuning, als een volle benzinetank je enige zorg is als hij kapot gaat :D

Haha nou dit is niet de eerste keer dat een auto van mij dood gaat met een volle tank 8P
Gisteren voordat die dood ging nog €80 benzine erin gegooid :X

Dat die kapot is intereseert me geen reet, over paar maanden had ik dat ding toch gesloopt :P

Scheelt dat ik nu een goed excuus heb om weer met de cabrio te rijden, en die is ook nog "zuiniger" :D
 
Ach joh, dat maakt het spannend:P



Weet je die grote plas nog toen we naar de beunmeeting gingen, ging toch perfect. Ik voelde hem een klein beetje, maar dat maakt het spannend.

Met 140 aquaplannen is idd wel ff spannend :P Idioot grote plas water ook voor op de linkerbaan toen :S
 
Weet iemand misschien waar ik mijn body snel kan laten spuiten (omg Tilburg-Ehv)?

d75a30cd7f3b36c54e34a723f98e4b29.jpg


Tijd dringt... en budget ook, dus geen gekke fratsen, maar simpel wit met druppeltje zwart (Nissan kleur).

In Boxtel zit een Pool. Die levert echt TOP werk af!! Serieus.
 
Deze levert serieus goed werk af. Maat van me hebben thuis een ML waar de vrouw in rijdt. Hierdoor zaten er rondom krassen, butsjes etc. Die Pool heeft toen de hele onderkant gespoten en alle schades eruit gehaald en je zag er niets meer van.
En het was nog zilver ook!
 
:D

Eerste keer moest ik gewoon lachen, bekeek ik hem voor de 2e keer proest ik gvd m'n schermen onder de redbull :X :D :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top