Show je eigen auto #82

Status
Not open for further replies.
Ik vind je originele spoiler mooier. je achterbank past niet bij het geheel. en als ik dan toch bezig was had ik die eruit gehaal en een normale rolkooi er in gezet ipv een wonder kruis. die lugnuts vind ik dan wel weer nice.
 
Hoe bedoel je, achterbank past niet bij het geheel? Ding is verkleurd door de zon in japan en moet nog een nette vinden/kopen...

Rolkooi komt er niet in, dit is een praalwagen en geen circuithok. Moet nog wel opzoek naar de optionele stangetjes. interieur blijft er trouwens inzitten...

Spoiler zal ik straks wel even betere foto's van zoeken, dit geeft een verkeerd beeld. Ben zelf iniedergeval best blij dat ik deze spullen heb gevonden, is vrij exclusief spul :p


edit:
Rolkooi komt wel in de toekomstige circuitbak... Kooien bouwen wij zelf, dus dat is het probleem niet :)
 
Zoals jij het zegt, komt het over alsof de politie dus ook daadwerkelijk mee deed aan het sprintje. In dat geval zitten zij dus net zo fout als die vriend van jou.
 
Ik heb sowieso een aparte smaak, maar die Integra is dus echt het dikst zonder spoiler.

PS. Nee het lijkt niet op een PS13
 
Snap ik, wie rij jij niet aan stront met dat op rijst rijdende schijthok van je;(

Hap:
Zo een touran diesel is nou niet snel te noemen, maar blijf jij nou maar lekker in een vw van 1200 kilo rijden met 90 pk als je er tevreden mee bent. Dat blijf ik ook in mijn auto doen zolang hij bevalt.
 
Heb wel is zoon onopvallende e30 gespot ( kan de foto's niet linken maar als je op Google -> R32 politie -> afbeeldingen )
de eerste 2 foto's

Was toen wel gewoon aan het cruisen, maar vond het raar dat ik een soort van lampjes in de grill zag.
Ik sorteerde voor om af te slaan, toen die naast me stond zag ik R32 remmen die niet op een normale Golf 5 zitten :+
Ook vielen de "sport" stoelen mij direct op, die ook niet in een standaard golf 5 zitten :+
Kenteken later op gezocht en het was idd een R32!


Kijk af en toe op flitsservice.nl en kijk hier in de regio waar ze mee flitsen en waar ze flitsen.
Hier in de regio staan ze met citroen jumpy's die uit de achterruit flitsen :X
 
Hap:
Zo een touran diesel is nou niet snel te noemen, maar blijf jij nou maar lekker in een vw van 1200 kilo rijden met 90 pk als je er tevreden mee bent. Dat blijf ik ook in mijn auto doen zolang hij bevalt.

Ik ReEeeeEez teminste niet in een langzame auto tegen politie agenten. Sowieso ben je zwaar kansloos om het gas erop te gooien als iemand je wilt inhalen, maar wie weet kom je eens de verkeerde tegen ;)
 
Hoe bedoel je, achterbank past niet bij het geheel? Ding is verkleurd door de zon in japan en moet nog een nette vinden/kopen...

Rolkooi komt er niet in, dit is een praalwagen en geen circuithok. Moet nog wel opzoek naar de optionele stangetjes. interieur blijft er trouwens inzitten...

Spoiler zal ik straks wel even betere foto's van zoeken, dit geeft een verkeerd beeld. Ben zelf iniedergeval best blij dat ik deze spullen heb gevonden, is vrij exclusief spul :p


edit:
Rolkooi komt wel in de toekomstige circuitbak... Kooien bouwen wij zelf, dus dat is het probleem niet :)
Het ziet er rommelig uit. t is niet 1 geheel. de achterbank heeft idd een andere kleur. en dan oppeens een paar chromen stangen. Je probeert nu een beetje van beide wat. of gooi er een net interieur in. of doe het circuitstyle met een kooi en kuipen. niet kuipen. een achterbank en een kwart kooi/stangen.

De spoiler sluit niet mooi aan bij de pootjes. Bij de originele zijn de pootjes dikker. daarbij vind ik m veel te hoog.
 
NOFI maar ik vind zo'n Integra in z'n geheel niet een mooie auto. De achterkant en voorkant vind ik totaal geen porum. Daklijn/zijkant is nog ok, maar ja, ik schat zo'n ding ook in op uiterlijk, terwijl juist motorisch en wegligging bij zo'n model vast voorop hebben gestaan. Hoe uniek het ook is, ik vind bijvoorbeeld een Silvia S14/15 een stuk leuker qua "japanse" wagens.

En nee, het ligt ook niet aan Honda. Een S2000 vind ik daarentegen wel weer c00l :p

Nogmaals, NOFI, het is een kwestie van smaak.
 
Auto dit weekend op het Autotron in Rosmalen.

[ir]http://www.cal-look.nl/Gallery/albums/userpics/10003/KWF_2012_005_modified.jpg[/ir]
 
Hij mocht daar toch niet inhalen, dubbele doorgetrokken streep en er werden geen zwaailichten of sirenes gevoerd. En hij zat op mijn bumper voor de stoplichten en na het verdrijvingsvlak met een vluchtheuvel wilde hij gaan inhalen terwijl dat niet is toegestaan. Nu ben ik misschien ook niet de meest keurige bestuurder maar bij andere weggebruikers die zich zo gedragen zit ik me echt kapot te ergeren. Dus ik wilde ze het even afleren. Hij had er iig niet van terug, ik reed die wout finaal aan stront.:7

Alweer ja, ik weet ook niet wat het is. Een vrijdag ook al.

Edit: heel mijn motorruimte werd doorzocht en ik moest natuurlijk blazen. Ze hoopten dat ik een ander blok erin had liggen wat niet op kenteken stond. Wat waarschijnlijk heeft geholpen is dat ik die wout een spiegel voor hield door te vragen hoe hij het zou vinden als ik zo dicht op hem had gezeten en daar had ingehaald. En zijn collega was het er mee eens dat hij 200 meter had moeten wachten totdat de doorgetrokken streep ophield.

Jou moet ik dus niet tegenkomen als ik op de weg zit. Als ik daar wil inhalen haal ik toch in? Wie ben jij om de rechter uit te hangen van de moraalridders?

@ Jesse, daar ben ik zaterdag geweest. Vond die 2 ratlooks en die hotrod wel vet. De rest kon me niet zo boeien..
Stond nog wel een t1 te koop (creme/beige kleur met babyblauw volgens mij..) voor 19k. Als je goed ging kijken waren de rubbers etc. gewoon afgeplakt voor het spuiten. De motorruimte was nog blauw achterin.. :') Ding stond in de eerste hal als je binnenkwam aan de linkse kant.

19k... 8P
 
Vandaag weer even lekker mee aan het sturen geweest. Groot verschil met m'n vorige iig! Ben er blij mee :)

waggel3.jpg



Edit:
En ja, m'n styling 162 wielen zijn pleite. Had zin in wat nieuws. Nou wil ik niet zeggen dat dit dat moet zijn, maar vind ze niet misstaan, ook al rijd half E46-land er mee. Moet nog even kijken wat er aanstaande zomer onder komt :p
 
Laat ff weten als ze weg gaan, Ik moet nog nieuwe zomervelgjes hebben.. Die in het mat zwart zijn wel nice :p
Wat voor motor ligt er eigenlijk in?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top