Show je eigen auto #8

Status
Not open for further replies.
Ik hoor maar heel weinig vtec volgens mij.
En tussen t schakelen door gaat ie uit het vtec gebied, dus de civic trekt m no way door.

Als je geen vtec hoort, hoe kan je dan wel horen dat ie uit het vtec gebied valt?

Bij de auto van mn ouders hoor je helemaal niet dat de vtec erin gaat trouwens.
 
Woensdag een Leon diesel ophalen voor mn pa :p Tijdelijk gebakje (6 maanden tot andere auto). Is even kijken waar jullie nou allemaal zo wild van worden :p
 
Welke merken veren moet ik voor kijken als ik 3/4cm om laag wil?

Eibach? Hier weet ik alleen van dat ze ook alleen veren leveren, rest ben ik niet zo bekend mee.
 
WEINIG.
En je ouders hebben vtec-e, neppe shit dus :+

Op een CRV is dat vtec-e? Echt neppe shit is het niet, heb meer de indruk dat ipv een tandje scherper bovenin, deze een tandje tammer onderin heeft. Hij is onderin aanzienlijk sterker dan de vorige, wat geen vtec was.
 
Zijn er nou ook online shops die ze verkopen?

www.stroevemotorsport.nl

Mijn apex vandaan. Perfecte service. Nl power wil ik je niet aanraden paar vrienden flink gezeik gehad met hun FK schroefset

Apex veertjes

BMW E46 318, 320, 323, 328, 320D, excl. iX E346L 98> 20-1200 35 mm € 120,00


En het meest mooie zou zijn

H&R Cup Onderstel

BMW E46 4+6 cyl sedan,coupe,cabrio,touring 3/98 - 60/40 31 019-1 € 665
 
Die eerste klinkt intressant.
Staat de pagina van die H&R veren al lang in onderhoudt? Anders daar ook even op wachten om dat te bekijken.

Tweede is zeker een stuk mooier/beter, alleen dat heb ik er op deze auto nog niet voor over. Op de volgende komt ie wel.
 
Op een CRV is dat vtec-e? Echt neppe shit is het niet, heb meer de indruk dat ipv een tandje scherper bovenin, deze een tandje tammer onderin heeft. Hij is onderin aanzienlijk sterker dan de vorige, wat geen vtec was.

Ja dat is vtec-e
En Hij is gewoon wat scherper bovenin.
Hebben ze waarschijnlijk gewoon compromis gemaakt ivm rijbaarheid en benzineverbruik denk ik.
Onderin wat tammer dus en dat ie wat scherper is bovenin indien nodig.
 
@Tom:Maar de vorige was geen vtec, en die was onderin lang niet zo sterk als deze. Het vermogen is ook gelijk gebleven, maar het koppel is gestegen. Zou het niet kunnen dat ze het vtec principe op de CRV's andersom hebben toegepast? Als je snapt wat ik bedoel.

Dit is het verschil trouwens:
max. vermogen 110 kW (150 pk) 108 kW (147 pk)
6500tpm 6300tpm
max. koppel 192 Nm 182 Nm
4000tpm 4500tpm
 
heb ik wat gemist ofzo? :p foto?
Banden/Velgen topic beter in de gaten houden hè :).

Ik heb een set Seven met nieuwe Michelin Primacy banden voor een leuk prijsje kunnen kopen :!. Staat nu gewoon netjes/strak/sportief. Iig een stuk beter dan de wieldoppen die eerst opzaten. En als die dan 3cm lager ligt, moet het helemaal goed staan.

En dan misschien van`t zomer een ander leuk setje, maar dan 18/19inch.
Maar dat zie ik dan wel weer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top