Show je eigen auto #8

Status
Not open for further replies.
Nieuwe randen voor mijn voorste BBS`en binnen :~

Ze zijn gloednieuw en hoogglans gepolijst. Deze zijn 1,5" breed ipv de 1" die ik nu heb.

BBS6.jpg

Foto voor vergelijk van mijn 1" randen:

Golf_16_9_2006_2.JPG

Als je goed kijkt zie je dat de 1" randen een geultje hebben naast de boutjes. Dat hebben de 1,5" randen dus niet, daardoor lijken ze ook een stuk breder vind ik.

Pim, ga je nog wat doen aan die Gutmann velgen? Hart zwart ipv rood lijkt mij een stuk fraaier. Iets meer eenheid qua kleur zeg maar.

Of laat je die motorkap nog blauw spuiten?

Randen zijn fraai Lieuwe, heel die velg trouwens hoor. Maar dat wist je al. :p

Ik zou die Gutmann-velgen qua hart in de kleur van de auto spuiten :)

Lieuwe; mooi spul man! :)

bart dat is misschien niet eens zon slecht idee:O

@ vas

De stootstrips rondom mn auto zijn nu ook zwart, ik denk dat zwart hart + zwarte band + zwart stootstrips een beetje TE word

Motorkap wordt inderdaad weer blauw, maar ik zit nog een beetje te rommelen met de geld kwestie, dus t spuiten moet nog even wachten.

Ik ben nu bezig t blokje weer fris te maken, nieuwe koppeling, kleppendeksel pakking, nieuwe waterpomp, distributie set, v-snaar, vers luchtfilter.

En nog wat klein prut.

@ lieuwe, zal wel mooi uitpakken iets bredere velg voor:)

Die motorkap kan je dan mooi combineren met het spuiten van het hart van die velgen, tenzij je ze wil laten metallic-coaten (8P)...

Ik ben er persoonlijk geen fan van gekleurde velgen, naast zwart of wit dan.

Ik denk dat motorkap blauw en hart vd velg zwart best fraai zal staan. Zeker als je velgrand nog eens een goed polijstbeurtje geeft. :W

jah wie weet, maar dat zie ik van de zomer wel.

velgrand is nu zwart door alle tering zooi, en ik ga niet poetsen ook want ze zijn 500 meter verder weer goor:p

En die verdomde Ktm moet ook nog onder t mes:+

Ik snap sowieso niet helemaal waarom je die stootstrip zwart heb laten spuiten? Ik denk dat rondom meegespoten mooier is. Maar goed, smaak enzo. :)

Heb de stootstrips juist zo gekocht

Zijn origineel zwart, die oude van me(de blauwe) waren gaar, verf liet los:(

Dus heb ervoor gekozen om zwarte te nemen, scheelt me paar honderd eur aan spuitkosten. en vond t juist wel mooi als t blauw een beetje wordt gebroken

ben van plan om parkeersysteem in te bouwen / in te laten bouwen.
ik zag net een systeem dat geïntegreerd zit in de kenteken houder, heeft iemand hier ervaringen mee ?
werkt dit net zo goed als de 4 losse sensoren ?

dit lijkt me wel ideaal als het goed werkt, hoeven er ook geen gaten gemaakt te worden.

Uit vorige topic gequote.

Wij bouwen meerdere systemen in, 9 van de 10 wil tog gewoon 4 sensoren. Dit werkt ook het beste. Je kan ze van verschillende merken krijgen, maar omnio bevalt ons het best.
Die kentekenplaathouder met sensoren bevalt ook goed. Aanschaf is wat duurder, maar de montagetijd weer korter. Hou er wel rekening mee dat die lang niet op alle auto's kan ivm te smalle kentekenplaat uitsparing.
Derde optie is nog wel de mooiste. Daar zie je helemaal niets van. Dit is een strip die aan de binnenkant van de bumper wordt bevestigd, en dus op alle punten ook signalen oppikt.

Oja, hou er wel rekening mee dat je geen trekhaak hebt (of 1 met een Westfalia kabelbaam, die schakelt automatisch de signalen uit die de sensoren oppikken van de trekhaak)

Status
Not open for further replies.
Back