Show je eigen auto #8

Status
Not open for further replies.

[5th]Tom.

[5th]Rambo.
En daar gaan we weer, barst los :)

Mijn hok, te koop overigens:
44zzwpg.jpg

42vy45c.jpg

2vdmyv5.jpg

2yv5lhg.jpg

Advertisement - register to remove this

Laatste onderwerp was parkeersensoren, ff mezelf quoten:
parkeersensoren zijn inderdaad super irritant :X maarja soms wel handig :) vooral als je in een auto rijdt die je niet kent!

heb trouwens nog een grappig verhaal over parkeersensoren; m'n opa heeft ze namelijk in z'n volvo 360 gebouwd :D

Nog nooit gereden in een auto met parkeersensoren maar ik vind ze zo lelijk staan. En heb verder nooit moeilijkheden met inparkeren.

Edit: @ pruttelkutje, zijn wel veel auto's wordt beetje vol dan.

Voorlopig ff niks.
Sowieso japans, heb verschillende opties.
Maar kan op papier ze nog niet veroorloven.
zwart geld heeft zo zn nadelen

Die van ons zitten prima verwerkt in de bumper, totaal geen last van.

En het is echt ideaal!
Ze piepen pas als het echt moet, en niet van die aftermarket gevallen die al piepen als je hem in ze achteruit zet.

Nog nooit gereden in een auto met parkeersensoren maar ik vind ze zo lelijk staan. En heb verder nooit moeilijkheden met inparkeren.

Edit: @ pruttelkutje, zijn wel veel auto's wordt beetje vol dan.

Ik heb alweer jaren me rijbewijs, maar sinds ik die cabrio rijdt heb ik wel opnieuw moeten leren inparkeren (achteruit).

Door het ruitje zie je niks. De c-stijlen zorgen voor een mega dode hoek en die M3 spiegels staan ook niet bekend om hun oppervlak...

Is er behoefte aan een owner-topic met read-only-status, waarin iedereen z'n auto + specs neer kan zetten? Een topic zonder reply's, a la Hall of Fame maar dan anders? Dat lijkt mij een beter idee namelijk...

Dan zal ik ook eens een kiekje gaan schieten van mijn Corsa Beeeeeeeeee (Met mogelijkheid tot poffertjes bakken op de motorkap)

Status
Not open for further replies.
Back