Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Ik wacht nu al sinds dinsdag op een email van de belastingdienst over de te betalen bpm. Vorige keren kreeg ik dat altijd op dezelfde dag. Heb al verhalen gelezen dat het 1 a 2 dagen kan duren, maar dit slaat echt alles...
 
Nee, tegenwoordig moet je de bpm via internetbankieren betalen. Je krijgt dus een email met daarin het bedrag dat je moet overmaken. En ze sturen de papieren pas op als zij het geld ontvangen hebben...
 
Komt goed machiel!

Ik heb sinds eergister een nieuwe ride. Ik rijd nu een Voyager bestelwagen op benzine.
Ik moet veel km's gaan maken voor mijn woon-werk verkeer dus ben voor een kleinere diesel gaan kijken heb heb deze ibiza uit 2006 gekocht.

Het is een 100pk TDI. Er 115000km op de teller van de eerste eigenaar en alle beurten netjes gedaan. Kreeg er zelfs nog een set stalen wielen met winterbanden bij! :D

dsc4620v.jpg


dsc4618i.jpg
 
en dat de stootstrip op de deuren niet zijn meegespoten wat op de voor en achterkant wel het geval is.. maar dat is natuurlijk zo ergens te doen :)
rijd iig wel lekker zon biza!

van binnen ook alle luxe aanwezig?
 
en dat de stootstrip op de deuren niet zijn meegespoten wat op de voor en achterkant wel het geval is.. maar dat is natuurlijk zo ergens te doen :)
rijd iig wel lekker zon biza!

van binnen ook alle luxe aanwezig?

Tsjah, details :p. Kon niet alles hebben voor dit geld haha.

Van binnen wel lekker alles electrisch, climate control en cruise control ;).
 
Ik weet niet in welk topic ik dit het beste kan plaatsen.

Maar ik rij cross met een golf 2.
Blok is een 1.8 8v (gti kop) met carburateur.
Nu is mij het blok ik de soep gelopen. Ik goedkoop via een bekende een complete gti 16v kopen. Ik heb geen ervaring met blok wissel, maar is dit een beetje te doen?

Waar ik met het meeste zorgen overmaak is de kabelboom etc. overzetten.

Weet iemant miss een how to topic oid?
 
Zoww, steuntjes gebakken (wat ook geen drol voorstelt):
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/M42/M42blok7.JPG[/ir]
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/M42/M42blok8.JPG[/ir]

De kap kan nog dicht, de turbo kan ik ook wel ergens kwijt, dus ik kan weer lekker verder frotten.
 
Ik weet niet in welk topic ik dit het beste kan plaatsen.

Maar ik rij cross met een golf 2.
Blok is een 1.8 8v (gti kop) met carburateur.
Nu is mij het blok ik de soep gelopen. Ik goedkoop via een bekende een complete gti 16v kopen. Ik heb geen ervaring met blok wissel, maar is dit een beetje te doen?

Waar ik met het meeste zorgen overmaak is de kabelboom etc. overzetten.

Weet iemant miss een how to topic oid?

Anders heb ik nog wel een complete 1.8 8v staan met GTI nokkenas voor weinig (50 euro)
 
Is het kenteken van 5th Nick 51-rk-ft oid? Zag hier net in Adam West een S65 AMG met de raampjes naar beneden voorbij rijden;) Zelfde kleur+model, kan haast niet missen..

Edit: 51fkrt was 't volgens mij die voorbij kwam..
 
Last edited:
God gloeiende tiefes zooi


Vandaag samen met gijs ons kapot staan werken om de golf in elkaar te krygen.
Testrondje gereden, no-problem
Naar een mat gereden 50 km verderop, no-problem
Rondje gereden in de buurt, Kapt mn koppeling er mee
Hij blijft hangen, kan dus niet ontkoppelen, ben zonder koppeling freestyle-schakelend die 50km naar huis gereden net

Wat t kan zijn:
-Koppelingscillinder, hoogst onwaarschijnlijk omdat de slag zelf vaag aanvoelt (met een wig + drevel koppeling bedient ipv cillinder)
- Koppelingsvork verbogen, kan een oorzaak zijn waardoor de kopp niet meer loskomt
- Drukgroep naar de hel


Zit gvd ook niet mee, hij reed net verdomd chill, 2700 toeren bij 120kmh :D
 
Damn Gulff..

Kan de hele kelere zooi er weer onderuit.. suc-6 ermee Pim..
Je Sig word steeds meer de waarheid.

Maar van wat fftjes rijden had je gegarandeerd een smile op je gezicht :W
 
Ja ik ken het. Lekker cruisen met weinag toeren met 6-bak :D

Hopen dat je het weer snel ken fixen. Binnenkort weer eens meeten met ze alle :)
 
Leuk toch.. lekker aan de hobby :p

Net nog ff wat aan de boodschappentor gedaan:
20pc3kn.jpg


heeftie weer ff z'n wash 'n wax gehad :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top