This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
kwam op het internet nog een foto tegen van mijn ex-E36.
helaas gestript en verbouwd tot tracktool door de nieuwe eigenaar.



ik moet snel die E39 de deur uit doen en weer een E36 coupe aanschaffen...veel meer driving fun
 
Moet je maar doorrijden
Psies, motor is prima te doen op de ring mits je de baan een beetje kent, dan kun je een beetje tempo houden, zodra je onder de 10min komt heb je heel wat minder inhalers.

Vorige keer met mn VFR ging prima, alleen voelt dat apparaat een beetje eng aan op snelheid door een volledig vertiefde achterschokdemper :+

(moest weer eens reageren van het forum en dit vond ik het minst nutteloze antwoord )
 
Er zijn hier geloof ik mensen die uitlaten en dergelijke uit duitsland halen voor weinag? kan iemand mij misschien helpen aan een site? kan het zo gauw niet vinden
 
@misha: autohelm van OMP kost ook maar 100 piek. Dat is het geld ook niet vind ik gezien de kosten van de cursus en licentie. Tenzij je naar een HANS-systeem gaat kijken, dan slik je wel even

Ja het liefst Hans Anders

Heb gisteren andere stoelen/gordels besteld, want met nieuwe schroefset zitten de std dingen voor geen meter.
 
Nou, daar heb ik nog geen idee over.
Het ging mij er voornamelijk om racetechnieken beter onder de knie te krijgen omdat ik van plan ben om veel met trackdays mee te doen en misschien later nog Time-Attack als de auto dat waardig wordt. Een examen voor licentie kost 100 euro extra, dus dat is gewoon mooi meegenomen denk ik dan.
 
Dat is zeker waar!

Toch denk ik dan bij me zelf of je dan niet beter een hoop sessie vrijrijden kon nemen.

Maar zo denk ik
 
Je heb sowieso een ideale basis met zo'n licentie, daar zal je best de nodige dingen leren. Als je het voor een leuke prijs kan doen moet je het zeker niet laten.
 
Dat is zeker waar!

Toch denk ik dan bij me zelf of je dan niet beter een hoop sessie vrijrijden kon nemen.

Maar zo denk ik

Een sessie vrijrijden zit je aan 300 euro per sessie en dan leert niemand je wat, behalve jezelf.

Nu heb ik 3 dagen voor 1000 euro met daarin:

Dag 1

Theoretisch: zithouding, stuurbediening, schakeltechniek, onder- en overstuur, basis-bochtentechniek.
Praktijk: oefenen bochtentechniek per bochtensectie, berijden van verkantingen, rem- en uitwijkoefeningen, algehele voertuigbeheersing.
Avond: behandeling examenstof
Dag 2

Theoretisch: geavanceerde bochtentechnieken, diverse raceweetjes.
Praktijk: berijden hele baan, aan elkaar rijgen van bochten(secties).
Avond: behandeling examenstof.
Dag 3

Theoretisch: snelle behandeling examenstof, vragenvuur, tips.
Praktisch: tot 15.00 uur rijden en oefenen.
15.00 uur: start theorie-examen.
15.00 uur: start praktijkexamen: 6 ronden rijden, waarvan 4 tellend.
17.00 uur: Afsluiting van het programma.

HEEL VEEL MEER voor hetzelfde geld.
 
Krijg ik net binnen, stikeme shot van afgelopen zondag SBO.

Op mijn scheve gezicht na een erg mooie shot vind ik.

[ir]http://i2.smotra.ru/data/img/galleries/65517/111038/sm_img-938362.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.