Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Kreeg vorige week fanmail uit Duitsland, 29 te hard op een 80 weg :|. Dit teruggestuurd:



-:-

Leuke toevoeging;

'ik zag een foto van mijn auto bij de brief. Ik neem aan dat u daarom interesse in mijn auto heeft. Ik moet u helaas teleurstellen dat mijn auto niet te koop is'

:+
 
Flashbang ?

Media kent al die zooi niet joh.

Iets wat heel hard knal zegt iig :P Heb trouwens eens met oud en nieuw gehad dat er iemand (een belg :P) bij was die oefengranaten bij had, die dingen gaven toch beste klappen hoor.. Wil je niet bij in de auto zitten denk ik :+
 
Nou die oefengranaten die ik weleens heb gehad stelde niks voor. Lange staven met allerlei kleuren erop maar knal was 3 x niks.
 
Ik sta op het TA plein, ergens in de buurt van de pitboxxen... Op de laatste foto van mijn post zie je onze gele trailer staan. Daar sta ik onder/naast, ding heeft een luifel aan de zijkant ;) Misschien ga ik met de trailer die ernaast staat, moeten we nog even bekijken.. Aangezien maatje van mij ook gaat rijden. Maar die past niet in de gele trailer dus, dus die moet persé op de open trailer staan. Maar die open trailer is relaxter, kun je tenminste beetje doorrijden op de snelweg :P

Kom hem zeker even bekijken en misschien spot ik jouw ook we ergens :W Blijf een super EG.

---

Auto van de week nog wat lager gezet, heb nog 1 centimeter over rond om.
Staat zondag op de CCH stand op Assen :W

36360123.jpg


19838930.jpg


Maatje van mij rijd want ik moest de foto nemen.
10436253.jpg


Achterlip, grill en Type R Spoiler heb ik binnen nu nog Alex Brackets vinden het zootje kan gespoten en gemonteerd worden, helaas wel na Street Power :)
 
Mickey Mouse interieur! Bah :+
Knal beter van die rode Integra stoelen erin en een paar zwarte matjes ofzo.
Ander stuurtje zou ook geen kwaad kunnen!
 
Ja moet nog een hoop aan gebeuren, nieuwe deurpanelen, nieuwe hemel (hangt/gescheurd), schroefset eronder, en schade van aanrijding op de voorbumper (schuld tegenpartij) laten maken :+

Jij je droombak al gekocht?
 
Ok nice. Van het geld van de schade? :P Ben zelf ook afgelopen weekend aangereden (niet mijn fout). Ik rij de nog steeds e36 voor lullige ritjes. En dat vind ik wel best. Huis heeft prioriteit :)
 
Smoke Led 3e remlicht gemonteerd :)
Nu alleen nog led smoke achterlichten. Maarja die zijn nog niet op de markt. Worden wel verwacht binnenkort:)

[ir]http://94.100.123.133/1266100001-1266150000/1266131101-1266131200/1266131140_6_lMak.jpeg[/ir]
[ir]http://94.100.122.38/1266100001-1266150000/1266131101-1266131200/1266131121_6_nEMd.jpeg[/ir]

Ohja en Wakaba badge opgehangen :+
Moet hem ook weer eens afspuiten, en morgen worden de ramen rondom geblindeerd :)
 
Ok nice. Van het geld van de schade? :P Ben zelf ook afgelopen weekend aangereden (niet mijn fout). Ik rij de nog steeds e36 voor lullige ritjes. En dat vind ik wel best. Huis heeft prioriteit :)

Moet het nog laten taxeren, denk dat ik het geld gewoon in me zak steek stelt toch geen ruk voor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top