Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
bah me golfjes op de brug gezet vanmiddag ding heeft last van olie lekkage :S.
er was vrij veel vochtig.

Morgen ding even afvullen en dan kijken hoeveel die verbruikt cq lekt, misschien valt het mee.

wahahah zag je auto al staan, jah bumpers staan bij spuiter... motorkap moet ook nog, maar geen ruimte binnen.. en om hem nou zonder motorkap voor de deur te zetten is ook niet zo :P

ori bumpers trouwens...
deze setje besteld, volgende week binnen:

1j00716099ax.jpg

cimg99888.jpg

1j0071610.jpg

en daarna flink poetsen :P

Gelukkig nog wel. Wat is er mee gebeurd dan?

Er is nix mee gebeurd, heb hem via Marktplaats verkocht... En het "gelukkig" gedeelte; ik ben nooit 100% tevreden geweest over die auto, heb het ding 2x uit laten lijnen, toen reed hij niet superberoerd, maar gewoon matig... Draagarmen laten checken (Passat/A4-kwaal van die generatie), stuurhuis, enzovoorts... Bij de garage konden ze niets vinden. Ding stuurde ook zwaar, wat vreemd is, of als je bijvoorbeeld over een drempel reed, en je liet het stuur los, dan was niet te voorspellen of hij naar links/rechts/of rechtdoor zou gaan... Heb nooit schade of iets aan die auto kunnen ontdekken, dus vrij onwaarschijnlijk dat het ding een x een flinke klapper heeft gemaakt. Ding verkocht zoals gezegd, en nu qua rijgedrag het tegenovergestelde gekocht :W

ik wil ook een station idd :p

geen idee, hij schrok zich in ieder geval helemaal kapot toen hij even met mij meereed, dus ik denk dat er wel wat prestatieverlies inzit :p

Status
Not open for further replies.
Back