This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
vandaag mn nieuwe dorpelstrips opgehaald
Eindelijk dat verotte aanzicht weg + dat de andere kant ook al begon te roesten.

Heb ook greenstuff blokken besteld, de std blokken hebben t opgegeven:X

Mooi apparaat, kun je wel lekker mee knallen :W. 150 pk dacht ik?

vandaag mn nieuwe dorpelstrips opgehaald
Eindelijk dat verotte aanzicht weg + dat de andere kant ook al begon te roesten.

Heb ook greenstuff blokken besteld, de std blokken hebben t opgegeven:X

Greenstuff schijnt wel goed te zijn. Ken wel iemand die die blokken redelijk mishandelt, geven ook niet zo'n zwarte bende op je velgen trouwens 8)

Greenstuff schijnt wel goed te zijn. Ken wel iemand die die blokken redelijk mishandelt, geven ook niet zo'n zwarte bende op je velgen trouwens 8)

ja ik ben benieuwd. van de week wat bizarre remacties gemaakt, 240-100 , en toch nog ff remmen voor stoplicht terwijl ik wat te hard reed(a6 3.0tdi geowned), vonden mn remmen niet zo leuk.

ja ik ben benieuwd. van de week wat bizarre remacties gemaakt, 240-100 , en toch nog ff remmen voor stoplicht terwijl ik wat te hard reed(a6 3.0tdi geowned), vonden mn remmen niet zo leuk.

Had zaterdagavond bijna een Peugeot 206 in m'n achterkant zitten. Stoplicht sprong op rood, mijn remmen trokken dat prima (312mm schijven voor geloof ik). Dat brik achter me, die telkens zat te kleven, wat minder. Moest de rijbaan rechts van mij opduiken anders zat ie in m'n kofferbak. Dus ik dacht; wat voor lompe kamper zit daar nou weer in. Was het een vrouw van 50+
Echt een wtf momentje.

Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak!
Anders zou elke auto het zelfde eruit zien..

Ik vind het mooi en heeft voor mij een veel luxere uitstraling..

Op die manier heb ik dus eens een 405 achterin gehad :| Moet wel toegeven dat ik redelijk stevig remde voor oranje, dat doe je nou eenmaal als je het niet zo hebt op boetes voor door rood rijden, zeker als je onbekend terrein bent

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/ongelukje/IMG_1453.jpg[/IR]

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/ongelukje/IMG_1454.jpg[/IR]

Was overigens niet de eerste auto die die kerel kapot reed zei hij Schade aan mijn auto leek mee te vallen, maar was toch iets van 1500 euro..

Ik ga overigens over een aantal maanden Recaro-shizzle in m'n auto monteren :W

[ir]http://photos.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_456/car_photo_228342_7.jpg[/ir]

Op die manier heb ik dus eens een 405 achterin gehad :| Moet wel toegeven dat ik redelijk stevig remde voor oranje, dat doe je nou eenmaal als je het niet zo hebt op boetes voor door rood rijden, zeker als je onbekend terrein bent

Dit was dan bekend terrein voor mij daarom remde ik ook. Ik weet dat er op dat kruispunt niet al te veel vertraging tussen rood op de 1 en groen op de ander zit. En daar stond al netjes een auto te wachten... Die oude doos had iig haast. Ik reed 120 waar je 100 mocht en nog te duwen. Gestoord mens Volgens mij heeft ze wel een hartverlamming gehad na die remactie want ze hield spontaan 1,5km afstand

Edit@Bart;
Wat een ongelofelijk vet kinderzitje

Wat is dat voor kachelpijp onder je diesel?

Wel typisch dat het Peugeot's zijn met zo'n beroerde remweg :#

Geen idee wat voor pijp het is, zat er al onder toen ik em kocht. Zou misschien ietsje hoger mogen hangen, maar ik stoor me er niet aan, alleen op de foto's komt het soms een beetje apart over Denk trouwens dat het gewoon de originele pijp is met een sierstuk ofzo.

Ik ga overigens over een aantal maanden Recaro-shizzle in m'n auto monteren :W

Nohhh als ik die vroegah gehad zou hebben zou ik het stoerste ventje van de klas zijn geweest! :+

Dit plaatje was het dus volgens mij;

[ir]http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2544/41/31357520019_large.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.