speed-quad
halve neger
ja die ben ik ook al lang op zoek
maar niemand verkoop se:'(
Of je haalt ze nieuw.. Een nette imitatie haal je voor 120/130 euro.
ja die ben ik ook al lang op zoek
maar niemand verkoop se:'(
Kan het kloppen dat ik jou vanmiddag heb zien rijden bij Arnhem rond een uurtje of half 4?Mm, van de week motor er ff uit. Hij lekt bij de vliegwiel keering. Koppeling slipt daardoor is ook wel te horen in de filmpjes.
YouTube - '64 IDA Bug Take off
YouTube - '64 IDA Bug
YouTube - '64 IDA Bug
Of je haalt ze nieuw.. Een nette imitatie haal je voor 120/130 euro.
vandaag mn nieuwe dorpelstrips opgehaald
Eindelijk dat verotte aanzicht weg + dat de andere kant ook al begon te roesten.
Heb ook greenstuff blokken besteld, de std blokken hebben t opgegeven:X
ja als je nou weet welke immitatie beste pasvorm heb
Greenstuff schijnt wel goed te zijn. Ken wel iemand die die blokken redelijk mishandelt, geven ook niet zo'n zwarte bende op je velgen trouwens 8)
ja ik ben benieuwd. van de week wat bizarre remacties gemaakt, 240-100 , en toch nog ff remmen voor stoplicht terwijl ik wat te hard reed(a6 3.0tdi geowned), vonden mn remmen niet zo leuk.
Je had anders wel gelijk, die dingen zien er in het echt ook niet uit. Ik vind het helemaal niks die heldere glimunits op een E36, maar op andere auto's ook niet. Ik zie ze wel veel tegenwoordig dit soort units, beetje de next level lexuslook voor de autostyle liefhebbers.
Zo hoort het:
Had zaterdagavond bijna een Peugeot 206 in m'n achterkant zitten. Stoplicht sprong op rood, mijn remmen trokken dat prima (312mm schijven voor geloof ik). Dat brik achter me, die telkens zat te kleven, wat minder. Moest de rijbaan rechts van mij opduiken anders zat ie in m'n kofferbak. Dus ik dacht; wat voor lompe kamper zit daar nou weer in. Was het een vrouw van 50+
Echt een wtf momentje.
Op die manier heb ik dus eens een 405 achterin gehad :| Moet wel toegeven dat ik redelijk stevig remde voor oranje, dat doe je nou eenmaal als je het niet zo hebt op boetes voor door rood rijden, zeker als je onbekend terrein bent
Wat is dat voor kachelpijp onder je diesel?
Wel typisch dat het Peugeot's zijn met zo'n beroerde remweg :#
Ik ga overigens over een aantal maanden Recaro-shizzle in m'n auto monteren :W
Nohhh als ik die vroegah gehad zou hebben zou ik het stoerste ventje van de klas zijn geweest! :+