Voor een jaar terug ook geflitst in frankrijk met veel te hoge snelheid ook niets van gehoord
Morge dagje vrij dus ff serieus beunen aan de E30, ramen erin op 1 na, en kijken als de wielen goed staan en passen
Laatste bestelling bij Bmw doen hoop ik!
Ben net terug van vakantie, dikke kans dat ik twee keer gepakt ben. Eerste keer op de heenweg, ring parijs. Je mocht er 90 denk ik, maar omdat ik nogal bezig was de weg te vinden reed ik zonder het te merken iets harder (100 ofzo, boete zal wel meevallen dus, als ik em krijg) en jawel: flits Kan misschien ook een flitser aan de andere kant geweest zijn trouwens, dus 100% zeker ben ik er niet van.
Terugweg had ik ineens iets van 'goh, wat een rare plek om pech te hebben'.. Toen zag ik ineens dat er een mannetje in blauw overhemd wat zooi in z'n auto aan het inladen was en dat er een flinke flits/camera/whatever unit naast z'n auto stond :| Was trouwens de eerste keer dat ik een onaangekondigde mobiele flitser zag staan, jammer dat ik er met 150 langs reed. Iig beter dan de 170-180 van niet lang daarvoor :+
Klopt op de foto vindk erook minder uit zien..
In het echt glimmen ze minder en ziet het er vele stukken beter uit.
Foto's met me iphone genomen dus ook niet de beste kwaliteit +pippi+
ik zal binnen wel foto's van het intrieur maken.
er zijn nog plannen voor andere velgen(nu zijn net 17inch, zou eigelijk 18/19 inch wille), wat andere kleine dingen
Je had anders wel gelijk, die dingen zien er in het echt ook niet uit. Ik vind het helemaal niks die heldere glimunits op een E36, maar op andere auto's ook niet. Ik zie ze wel veel tegenwoordig dit soort units, beetje de next level lexuslook voor de autostyle liefhebbers.