This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
€15000?

hij kan nog lang gaan dromen met een vraagprijs zoals dat....je bent dan gek als je geen extra geld neerlegt en een e46 m3 haalt.....geen cabrio maja. Alsnog veels teveel geld voor dat bak.

Hij wilt hem ook RUILEN (evt met bij betaling) tegen E46 M3. 8P

Wel mooi ding natuurlijk op dat interieur na dan en op het feit dat het een cabrio is (sorry Folkert )

Ff offtopic maar hoe gaat he nog met je rug scull. Beetje beter aan het worden of duurt het nog wel even?

Stukje bij beetje wordt het steeds beter, heb er op dit moment niet zo veel last meer van . Zit nu al weer in mn 2e week dat ik weer 100% werk, en dat is op dit moment voor mij ook goed vol te houden. Overmorgen gaan we op vakantie, en dan moet ik 1000 km rijden/zitten, maar dat gaat ook wel lukken.
Af en toe heb ik er nog wel last van, maar ben allang blij dat ik weer volledig aan het werk kan, en weer gewoon kan zitten.

Mooi

Zo de vakantie viel wat goedkoper uit dus ik heb maar een set 10mm dikke boegie kabels besteld voor de golf.
Dus ik ben weer een stapje dichter bij t Mappen.

To-do before mapping:
-Groter luchtfilter
-88mm MAF + inlaatgedeelte richting tubie realiseren

Mijne kan er weer een jaartje tegenaan, vandaag apk gekeurd, helaas lang wachten ivm steekproef, maar dan weet je wel zeker dat het goed is

Ligt eraan welke keurmeester je hebt
Sommige zijn echt mierenneukers, andere zijn weer soepel

Mja ze kijken volgens mij ook wel naar de naam die boven het keurings rapport van het bedrijf staat heb ik soms het idee

Esthetisch +1
Praktisch -1

Inderdaad, gebruik dat ding toch behoorlijk veel moet ik zeggen

Heb ie al foto's?? of heb ik daar overheen gekeken , nog plannen verder met de Focus>?

Nee, oplaadkabel van de camera kunnen we niet vinden :|

Plannen; hopen niet ontslagen te worden komende tijd, en alles voor de gezinsuitbreiding aanschaffen, dus ik denk dat de Focus ff op de 2e (3e?) plaats komt... Heb wel afdichtstrips voor de dakrails besteld, en moet nog een paar kleine dingen...

Zie dat Serkan ze M3 3.2 SMG cabrio verkoopt.

Die SMG I-bakken zijn toch best vaak kapot, of niet?

Mijne kan er weer een jaartje tegenaan, vandaag apk gekeurd, helaas lang wachten ivm steekproef, maar dan weet je wel zeker dat het goed is

De mijne heeft nog nooit een APK gehad :+

Ow, nog ff een xenon-vraagje; vandaag van Lars Xenon (Pro Line) voor de Focus binnen gekregen, da's duidelijk verder... Verder heb ik nog een "oud" setje ballasten (nog geen 1,5 jaar oud);

[ir]http://www.raviscarstyling.nl/site/components/com_virtuemart/shop_image/product/Pilot_Classic_Li_49613314ccf58.jpg[/ir]

Verder 4300K H4-lampen aangeschaft (Twingo van gf), en daar zaten de volgende weerstanden (??) bij (rechts, waar tiewrap omheen zit);

[ir]http://www.vd-biggelaar.nl/downloads/25-10-08/ballast2.JPG[/ir]

Dit is een losse draad, die je ertussen kan koppelen... Volgens mij is deze weerstand een vervanger indien je een detectie hebt voor kapotte lampen ofzo (CAN-bus)... Mijn Pro Line setje heeft dit standaard (niet loskoppelbaar)... Vraag me dus af of dit nodig is :? :?

Lars is op vakantie, dus miss heeft Baasje ofzo een idee?

staat het niet bij de beschrijving?

Niet als ik een oude ballast (zilverkleurig, groot ding) combineer met een huidige H4-lamp, met een optioneel te monteren kabeltje met een weerstand...

Die hoef je er niet tussen te doen die is idd voor je canbus systeem bij mij knalde ze er tussen uit

Ik had het destijds ook bij mijn setje erbij gekregen. ook h4 bi-xenon en had het erook niet tussen.
Wist ook niet waarvoor het diende en heb nooit last gehad met me lampen.

Let weer ff niet op me camera werk. Staat nu al een stuk beter afgesteld en loopt behoorlijk lekker. Zaterdag maar eens een groot rondje rijden

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=B-QivGh-baI"]YouTube - DVK '64 IDA Bug[/ame]

Status
Not open for further replies.