This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
Idd, is een erg nette auto Roel. Had je nog foto's van de mijne?


Gister ook even bericht gedaan naar BKCustoms.nl waar me schroefsetje blijft. Ding had hij niet meer in voorraad en moest besteld worden

Hopelijk deze week binnen :W
 
Hoop Vulvo's hier zeg, zal echt super rijden, maar vind het nou niet echt wagens voor <30

Rechtdoor rijd het ook super het geluid is prachtig :winner:
Alleen bochten zijn eng :X

Vandaag nog een paar onderdelen besteld voor mijn e30.
Aankomend weekend komt er een 325i motor in.
Ga gelijk het schakel systeem reviseren dan schakeld die weer als nieuw :W
Ben helemaal in mijn nopjes, eindelijk die trage motor eruit en iets fatsoenlijks erin

Verder vervang ik gelijk de stabilisatoren, er komt een setje onder van een touring, die zijn dikker dan ik nu heb.
Heb nu zelfs helemaal geen stabilisator achter :X
 




Was best grappig om ff te zien alleen zaten d'r veel laffe herders bij zaten maar een paar leuke auto's bij die beetje gas gaven en leuk over de bulten heen knalde
Jij reedt ook erg leuk moet ik zeggen het is igg leuker om zelf te doen dan te kijken denk ik
 
haha cool

ja dr reden veel prachtige wagens, die nissan patrol met een crx body erop bijvoorbeeld... waardeloze bestuurders ;(

me sleeptouw heeft in ieder geval veel werk geleverd :winner:
het blijft mooi als je met een waggel van 5000 euro een range rover sport van 100k+ los trekt


duidelijk een sjonnie, hoop show, no go!




 
@ Timmetje Vet die zie je echt amper rijden. 2.5 20v?

En qua verbruik, de S70 heb ik tot nu toe gem 1 op 7,5 zitten. Uitschieters naar 1 op 5 en 1 op 10

Je ziet ze niet vaak nee, directeurs auto! :W
Het is trouwens een 6cil in lijn, 2,5 24v !


Dat zal wel een reden hebben

Ohja, Shane, tof ding! Paar mooie wielen, verlagen, zwarte nieren en hij is prima.

Doe maar zo!


Iemand hier trouwens nog een setje leuke sport wieltjes liggen?
Voor de arosa van mn vriendinnetje?
max 15 inch liefst incl banden. steek = 4x100
 
Last edited:
Ik snap dan 1 ding niet. Die auto heeft zogenaamd net groot onderhoud gehad. Waarom zijn airco en stoelverwarming dan niet gemaakt?
 
Bruut ding

Let op: De 19 inch R velgen op de foto zijn niet inbegrepen!! Er komen nog andere onder

Waarom zet ie dan een enorme close up van die velg bij de advertentie :?
 
Status
Not open for further replies.