This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.
Zo morgen eindelijk mijn auto uit laten lijnen. Had last van een knak rechtsvoor met insturen + veren, dat is nu opgelost als het goed is.

Morgen 3uur bij lammert vd meulen. Doe eerst alleen uitlijnen. En volgend jaar ofzo als ik de ophangingsrubbers vervang misschien wel uit laten wegen.

Als hij is uitgelijnt en op hoogte staat, dan was ik hem wel ff en maak wat fotos dit weekend.
 
Netjes Mark, nu idd omlaag en je hebt je droombenz

@ xenon verhaal: er gaat voor zover ik begrepen heb vrij weinig veranderen, enkel voor auto's van 2007 en verder worden de regels aangepast (al zijn deze al van toepassing). De overheid mag echt niet zomaar zulke regels maken als ik weet niet hoeveel van die setjes verkocht zijn
 

Dan kom je morgen maar een biertje doen, Lammert is hier om de hoek...
 
Klein update;

Eergisteren ge ergerd over lak @ kleppendeksel en intake pipe.
Lak bleef constant zacht ook al was het hittebestendig. Alle andere delen die gespoten zijn zijn knoerhard en echt strak nu.

Dus niet liggen kloten erover en maar gewoon naar coater gebracht
worden gewoon glans zwart, velgen worden trouwens ook binnenkort zelfde kleur gedaan. Dit laat ik net voor de keuring doen.
 
Sowieso coaten kost vrijwel geen drol. Motip bussen zijn haast nog duurder. Het is makkelijk, superstrak, stootvast en bespaard een hoop ergernis wat imho ook $$$ waard is. En bakken kan tijdens het rijden. :+
 
Je gaat je auto tanken en het moment dat je weg rijdt is je uitlaat opeens lek. Waar is de logica :?
 
Helaas wel ja. Binnenkort wel vakantiegeld en dan gaat er iets nieuws komen. Iemand nog een idee voor ong. 5k?

200sx heb ik al op het oog :love:
 
Klein update;

Eergisteren ge ergerd over lak @ kleppendeksel en intake pipe.
Lak bleef constant zacht ook al was het hittebestendig. Alle andere delen die gespoten zijn zijn knoerhard en echt strak nu.

Ik heb dat ook met motip hittebestendig @ kleppendeksel en inlaat bij mijn Golf1.

Als je daar goed hard met de vinger over gaat heb je een zilveren vinger 8P
 
Status
Not open for further replies.