Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.
Mijn tieves auto staat er nog steeds zo bij:X
Plannen voor nu, schroefpoten voor en onder en draarmen en alle nieuwe rubbers aanstaande zaterdag. dan klaarmaken voor de spuiter.
Uitlaatsysteem maken Groep A svp:P
Dan gaat de auto zsm bij mij vriendin de schuur, kan ik op m'n gemak wannee rik wil klaarmaken, staat nu @ autogarage van kennis maar heb daar nooit tijd en de openingsuren zijn beperkt zegmaar. Schiet niet op..

P3210693.jpg


Kan toch niet wachten als de wielen ook klaar zijn en hij er ongeveer zo uit ziet8)
E30-6-1.jpg
 
twas dus accu en losse slang lars:P?

Slang kan ook wel verklaren waarom die zo liep ja:D

Yes, thank god.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Smi_HdNDJXM&fmt=22"]YouTube - Lars' R33 GTR[/ame]

Filmpje ff in HQ kijken, zie je me voorbij komen met en stukje backfire.

Edit: erg dikke bak Justin!!!
 
Gaaf Justin! Maatje van me heeft er ook 1. Nu ook rond de 320 pk. Ding loopt echt heerlijk. Heeft nu ook andere downpipe etc. Maar is bezig met een ander blok. Heeft al grotere turbo liggen etc. Hij wil voor de 500 pk gaan :).

Project kever:

Vandaag ff bij Summit Racing zooi RVS leidingen besteld met AN fittingen :) Voor brandstof en olie. Vrijdag ff me krukas, vliegwiel, drukgroep en pulley wegbrengen voor balanceren en me koppen. Dan kan ik daarna gaan bouwen :) :)
 
ik heb in 1 jaar 3x een deuk... zoek nog een goeie dewd die ze eruit wil trekken... misschien samen afspraakje maken dries? scheelt doekoe :P

Ben vanmiddag gelijk naar bmw gereden.
Word 4 mei "restyled" (of hoe dat ook heet).
Normaal is het +/- 80 euro per deur (heb het dus op 4 deuren :( )

Gelukkig werkt een vriend van mij daar, dus er word even een mooi prijsje gemaakt.
Zal rond de 200 zijn.

Meneertje bmw vond in 5 sec. nog even een 5e deukje erbij :P



Maargoed, hopenlijk blijft ie dan voorlopig deuk vrij.
Ik ga m op me werk iig 100 meter verderop parkeren dan normaal (daar staan vaak minder auto's.)
Vind het toch maar zonde allemaal.
 
Toffe voertuigen, alleen vind ik de manier van fotobewerken zoals Bas dat doet niet echt mooi.
 
Ben vanmiddag gelijk naar bmw gereden.
Word 4 mei "restyled" (of hoe dat ook heet).
Normaal is het +/- 80 euro per deur (heb het dus op 4 deuren :( )

Gelukkig werkt een vriend van mij daar, dus er word even een mooi prijsje gemaakt.
Zal rond de 200 zijn.

Meneertje bmw vond in 5 sec. nog even een 5e deukje erbij :P



Maargoed, hopenlijk blijft ie dan voorlopig deuk vrij.
Ik ga m op me werk iig 100 meter verderop parkeren dan normaal (daar staan vaak minder auto's.)
Vind het toch maar zonde allemaal.

Uit laten deuken van Severs?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top