Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.
ben nu blij dat ik die vorige blauwe niet genomen heb :)
kritisch kijken en geduld loont wel ;)

Sorry hoor, maar met strakke selectiecriteria had je misschien wat minder doelloze exemplaren er tussen gehad. Zo kan je alles goedpraten.
 
Sorry hoor, maar met strakke selectiecriteria had je misschien wat minder doelloze exemplaren er tussen gehad. Zo kan je alles goedpraten.

ik wilde heel graag een met elec. ramen, cv, stuurbekrachtiging en minder als 170k gelopen zoveel vind je erniet maar deze wel :D.
en ja hij is duurder dan een simpele golf 3 zonder elec. ramen met 250k gelopen.
maar nu heb ik wel iets dat ik gaaf vind.
 
Leuk ding zo, nu nog fatsoenlijke pics.

Andere vraag, ik wil universele cruise control inbouwen, volgens mij is t vrij simpel als ik de online handleiding doorlees...Maar heeft iemand hier er mss ervaring mee?
 
32b, maakt verder niet uit trouwens voor de inbouw....oude auto dus bobine, sluit toerentalsignaal aan op de - van de bobine. Ik heb de hele handleiding nu even doorgelezen en t moet wel lukken denk ik in een middagje. Heb net al eens geboden op zo'n kitje op MP, ben benieuwd :)
 
Last edited:
Is cruise control niet iets te modern voor die passat? :P

Eigenlijk wel ja, maar wel makkelijk, cruised zo lekker he.

op een mk2 is het volgens mij ooit std. geleverd vandaar.
kan je niet zo'n setje op je passat overbouwen ?
linkje van dat universele spul kan ik eens kijken hoe dat werkt.

Op Passat is t ook als optie geleverd, Tempomat noemden ze t toen. Maar dat is A) Onvindbaar, B) Mits vindbaar niet te betalen en C) storingsgevoelig. Net zoiets als airco of start/stop systeem, is ook leverbaar geweest, je ziet t alleen nooit.

Dit is de handleiding van de kit die mij wel wat lijkt:

http://www2.produktinfo.conrad.com/...9999/045709-an-01-nl-Cruise_Control_AP150.pdf
 
Last edited:
volvot50.jpg


volvot51.jpg


Vandaag even lekker geblaascht :#

Heerlijk weer :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top