This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.


mijn pan is niet het laagste punt, dat is mijn automaatbak. Maar ik gok dat ik 6 a 10 cm speling heb max
 
Hehe nee omdat het een Golf3 is, zijn de ultiem lelijke stoelen gewoon een gegeven, tenzij je Recaro's of leer hebt. Volgens mij is een Corsa B ook niet echt topdesign als ik t me goed herinner trouwens?


Ik heb ik mijn golf 3 gewoon standaars stoelen ( die overigens voor geen meter zitten). Maar het lijkt wel of er een soort rode gloed over de bekleding van die stoelen zit ofzo? Kan dat? Echt geen proum, ben die auto ook echt alweer spuugzat Wil weer een civic ED, die reed zooooooo veel beter.
 
Ow ok, wist helemaal niet dat ze zoiets een ED noemen Wel grappig als je een vtec kunt vinden, die zijn aardig rap
 
Vandaag mijn luchtfilter huis van de 320i getuned

Ding was gewoon belachelijk stil, pas na de 5000rpm hoorde je de motor een beetje :X
Nu brult die wel aardig na de 3500rpm :W
 

stuurbekrachtiging wel
abs volgens mij niet
 
wss is mn hele blok gaar van mn cabrio..

kan een vr6 als donor kopen, maar kan ook een KR kopen van een maat van me.. hmm :X
 
Jawel joh, dan gain je status door om 01:30 zaterdagavond over hofplein rondjes te rijden.

Gegarandeerd een Holly-snol mee naar huis dan.
 
Status
Not open for further replies.