This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.
1.4 16v?

Grote kanshebber is dan ook de EGR klep, die gaan 100% gegarandeerd naar de klote! Schokken/stoten had ik toen ook last van.

Mja, even laten uitlezen en je weet het. Kan je ook zelf doen. How-to staat wel @ google!

Het is een 8V, maar het was wel de EGR, moet waarschijnlijk even gereinigd worden als het probleem zich voor blijft doen.
 
Ik het het ooit ook 1x gehad, maar daarna nooit meer gezien. Gewoon doorrijden, want dat blok gaat toch niet kapot
 
Het is makkelijker om te besturen maar echt een kut klus om te doen. En je heb dan geen stuurhuis van een civic type r die dus minder omwentelingen heeft


Stuurhuis kan je wel kopen hoor. Heb in mijn A Corsa een Quaife stuurhuis, 2,5 slag van links naar rechts
 
Idd het is wel een goede keus denk ik. Geen GTI (toch niet snel) dus ook de hoge verz. premie niet, maar wel aardig wat luxe, sportstoelen, mooie kleur.
 
Hehe nee omdat het een Golf3 is, zijn de ultiem lelijke stoelen gewoon een gegeven, tenzij je Recaro's of leer hebt. Volgens mij is een Corsa B ook niet echt topdesign als ik t me goed herinner trouwens?
 
Hangt van de uitvoering af. Mn broertje had een SI en daarin nam je huilend plaats met al die rare kleuren. Bij die van mij is het gewoon zwart of grijs van binnen. Geloof grijs Zo saai dat ik het nieteens weet.
 
Idd het is wel een goede keus denk ik. Geen GTI (toch niet snel) dus ook de hoge verz. premie niet, maar wel aardig wat luxe, sportstoelen, mooie kleur.

thnx.
was ook mijn gedachte.

Tja de stoelen, deze zijn orgineel "sport" en ik kan er wel mee leven, de golf 3 is met nog wel lelijkere stoelen geleverd.


Morgen ochtend 07.00 in de trein richting haarlem om dat ding op te halen
en dan naar me stage cruisen.
Zat op het eerste oog nog wel een relaxde radio in ook, klonk ook niet verkeerd.

Eerste wat gefixed wordt is een relaxde telefoonhouder zodat ik geen plakding op me ruit hoef als ik de tomtom wil gebruiken.
en verder geen directe plannen, maar in de planning staat audio en een schroefsetje.
 
Vanavond ga ik weer verder met de E30 alleen vroeg ik me af hoeveel grondspeling mensen hier hebben met serieuse verlaging, ik wil hem nog wel een paar cm omlaag gooien maar mijn carterpan gaat richting de grond. Dus was is een beetje safe om mee te kunnen rijden? Ik wil best rustig over drempels maar niet kruipend.. Carterpan beschermer komt er ook nog onder
 
Carterpan beschermer is echt een must als je gevaarlijk laag gaat.

Heeft mij ook al een paar keer gered, sommige heuvels is het niet te vermijden.
 
ik rijd met ongeveer 10cm minimale grondspeling. Het gaat nog allemaal goed, als je niet te gek doet met drempels. Maar ik raak bijna niets met de golf.
 
Ik heb een nieuwe originele van bmw op de kop kunnen tikken8)
Die wou ik zo strak mogelijk met een paar rubberen blokken strak tegen de pan aan monteren hoeveel cm is veilig zegmaar Hij is van alu kan dus niet zo heel veel hebben..

Edit; en dat is gewoon laagste punt van je pan Roel?
 
Nette basis Apple, ik mag aannemen dat je ook abs, stuurbekrachtiging etc hebt? Overigens is een GTI idd geen racemonster, maar ivm een 1.6 is het een hele verbetering iig. Ik zit er nog steeds aan te denken om er wat meer pit in te gooien door Schrick nokkenasjes + wat andere aanpassingen. Daarmee zit je net onder de 9 seconden op de 100, nu is dat iets boven de 10.
 
Status
Not open for further replies.