Show je eigen auto #5

Status
Not open for further replies.
kzit te kijken voor een nieuwe koppeling.

Denk aan een omp koppeling maar die komt op 420 euro ongeveer.
originele koppeling heb ik voor 250...

De ene zegt: haal de omp en een ander weer: haal een originele

Iemand:+?
 
waar wil je het voor gebruiken ? vervanging van de originele ... of omdat je echt een optimaliserende koppeling nodig hebt ?

mn originele is op.

geen gevoel meer in mn pedaal en hij begint nu zelfs te slippen.

heb ook wel is gehad dat de koppeling slipte als ik overschakelde(volgas)
En met t vooruitzicht dat er toch nog wel wat an t blok gaat gebeuren.

dus ik weet t nogniet..vraag ook maar een beetje rond omdat ik echt niet thuis ben in de koppelingen
 
wat jij wil ... vindt het zelf zonde van me geld om een race koppeling te kopen, je merkt er geen flikker van op een normale auto.

weet dat t geen verschil geeft.

gaat me dr meer om hoelang de originele t uithoud als dr wat dingen aan t blok gaan veranderen..

maar laatmaar, k haal een originele als ie na je een jaar op mocht zijn gaat dr gewoon een nieuwe in
 
Lijkt me niet door een auto gedaan?

Wel super kut, maar misschien niet gewoon terug te drukken bij schade herstel?

Ik sta langs de weg geparkeerd voor het huis zeg maar, daartegenover zijn parkeerhavens en daar stond smiddags een X5. Toen ik terug kwam zat de deuk er en de X5 was weg. Dus het zou best kunnen..
En nee, er zit wel lakschade. Je ziet zo'n zwart randje op de foto, dat is afgebroken lak. Op de bumper en het zijscherm.
 
zoeizo is die deuk neit terug te duwen

terug duwen moet je nooit doen, word je plaatwerk zo slap als een dwijl. en je blijft het altijd zien
 
vette wieltjes

IMG_0992modified.JPG
 
lb, feit is iig dat ze megadik staan onder een 4.
Btw, het was wel te verwachten, na audi en mercedes wielen. Ik heb stiekem ooit eens alpina velgen onder me golf geshopt, maar dat gaat ff te ver:p

edit// Daniel, geen flame hoor:*
 
Last edited:
niet een beetje overdreven, 8000k ?

Ik heb ook 8k :

pic173.jpg


pic172.jpg


Op de weg is het spierwit, tegen de spotjes aan gekeken heel licht blauwe tint.

Bij mij valt het wat minder op omdat ik spots in de koplamp heb, als je glas hebt met een reflector erachter komt het wel blauwer over.

Lichtopbrengt is wel goddelijk :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top