Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Het valt me zoiezo op dat bij veel mensen lampen verkeerd afgesteld staan, overal met grootlicht/mistlampen rijden. En dat Xenon is helemaal kut.

dat is zeker waar. is fucking irritant als er zo iemand achter je rijdt.

Btw, wat las ik nou in je msn naam? spindels pas in januari om te verlagen :eek: :eek: Damn, je wacht nu al 3 maanden toch?
 
Ja, echt teringzooi. Ik had gemaild dat als het nog lang zou duren ik liever een andere instelbare verlagings vooras wilde. Maar dan komt er 450 eur bij. (Dus bovenop de 500 die al betaald is). Maar die dingen zijn over de gehele wereld uitverkocht :X. Moeten zelfs nog gemaakt worden.
 
Hehe, das goed voor de dempers :p. Agh het is toch winter dus ding komt weinig buiten. Ben nu lekker radio'tje aan het inbouwen. En aant sparen voor zo'n Autometer Monster Tacho.
 
@Scully .. wat voor velgen heb jij maar weer voor de polo ? PLS ..... ?

PLS Silverstone 8 + 9 x 13

Foto=8MHP7FCA
 
Trap dr gewoon nangkang's omheen:W 60 euro p band, en niks te klagen over die dingen!

Da's echt rommel... Collega van me had die banden ook, daarna Bridgestone Potenza's genomen, en superveel verschil... We hebben die Nankan(ker)g's afgerost @driftcursus, daar waren ze prima voor :)
 
Dat ding heb ik dus echt nog nooit gebruikt.

Relaxt als je een flink stuk snelweg cruist s'avonds/s'nachts... Pas geleden hing er zo'n nieuwe C-klasse achter me, 30km lang, Xenon, zwaar fout afgesteld... Binnenspiegel gedimd, werd nog verblind omdat hij in m'n linkerbuitenspiegel scheen :X
 
Dat ik me daar dus ook kapot aan erger, verkeerd afgestelde koplampen( te hoog ). Links/rechts ongelijk, de ene kapot en dan mistlichten erbij aan. Te hoog xenon, mensen die te lang met groot licht rijden. Echt irritant!!!!
 
OMFG :D
vandaag in: A4 ( en avant), s4, a3, polo 9n, A6, golf 5 (ook gti 2x) gereden :p

FF bijgebeund @ poetscentrale, moest die auto's halen en brengen ^^

Mijn complimenten voor audi, die s4 :~:~
FF een xtra blokkie om gedaan :W
 
Relaxt als je een flink stuk snelweg cruist s'avonds/s'nachts... Pas geleden hing er zo'n nieuwe C-klasse achter me, 30km lang, Xenon, zwaar fout afgesteld... Binnenspiegel gedimd, werd nog verblind omdat hij in m'n linkerbuitenspiegel scheen :X

Ben ik blij, dat ik over een paar dagen in een C4 rij, met zelf-dimmende binnenspiegel.

Dan heb ik het hendeltje helemaal niet meer nodig :)
 
Ik vind dat mensen in een C4 er altijd heel blij uitzien, dat valt me op. Volgens mij is het wel een lekkere auto, alleen dat stuur en dat dashboard, verschrikkelijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top