Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Je hebt die velgen ook van Alley Cats volgens mij. Heb ze daar ook ooit van gezien. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt Tim? Aangezien ik die Alley Cats ooit 2e hands voor zo'n 500 Euro heb gezien, alleen hadden deze (die Alley Cats) een dieper velgbed geloof ik.
 
Stephan@Spy said:
Zou kunnen dat die van ons een goedkope autostylo grill had. Maar dit is inderdaad een stuk beter dan die van ons. Maar wat is er mis met een fiat logo? Ik stoor me er niet aan.

Er is absoluut niks met het logo hoor :) Ben nu al 20jaar met dat logo opgevoed, dus daar zul je mij niks over horen zeggen :D
Ik vind het alleen 'iets' hebben zo'n grill. Maja wil sowiezo eerst me velgen opknappen en Chroom Shadow (kleur velgen van die stilo hierboven) laten spuiten :~

Edit: Zie nu pas dat ik dezelfde kleur heb als die auto haha
 
Formula50 said:
Je hebt die velgen ook van Alley Cats volgens mij. Heb ze daar ook ooit van gezien. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt Tim? Aangezien ik die Alley Cats ooit 2e hands voor zo'n 500 Euro heb gezien, alleen hadden deze (die Alley Cats) een dieper velgbed geloof ik.

Allycats zijn uit 1 deel gemaakt toch ? Dit zijn meerdelige velgen dus zijn ze ook wel meer waard lijkt me. Die allycats kun je btw wel voor weinig kopen. Vriend van mij had ook een setje voor 100€ gekocht in vrij goede staat.
 
Lieuwe said:
Allycats zijn uit 1 deel gemaakt toch ? Dit zijn meerdelige velgen dus zijn ze ook wel meer waard lijkt me. Die allycats kun je btw wel voor weinig kopen. Vriend van mij had ook een setje voor 100€ gekocht in vrij goede staat.

Dat weet ik niet of ze uit 1 deel gemaakt zijn. Vond die Alleycats ook wel netjes eigenlijk. En als ik die voor zo weinig kan krijgen, dan konden die misschien weleens onder mijn autotje komen. Alleen die ik zag staan waren toch echt minstens 500 Euro geloof ik :?.
 
[5th]Nick said:
Mja, zo'n auto heb je ook niet om door de modder mee te driften op een lokaal motorcrossterein...

Been there done that :p

Trouwens ik heb serieus wel eens iemand in de kofferbak gehad, echt ideaal die luchtvering want de kont zakt niet naar beneden, dus de politie ziet niet dat je iemand achterin hebt :W

Ach, de meeste lijken worden in zulke gangster-Merc's vervoerd, dus er zal wel over nagedacht zijn...

:*
 
Timmetje103 said:
Ik heb afgelopen zaterdag mn nieuwe wieltjes opgehaald.
Ze moeten flink opgeknapt worden maar het begin is gemaakt dat ik ze gekocht heb.
Het zijn Graku Competition velgen van Nederlandse bodem.
De maten: 13 inch, voor 6,5j en achter 8j breed.
Ze wegen ook maar slechts 4 kilo (de 8j velgen)

Ik heb ze nog nooit eerder gezien en ze schijnen dus ook exlusief te zijn.

255q4ps.jpg

255q5tw.jpg

255q16o.jpg

255q8hh.jpg


meer foto's volgen nog :)

En waarschijnlijk volgend weekend 6N2 achterlichten.

Vette velgen hoor ;) Wat zijn de ET-waardes? Als het niks wordt met die velgen, dan schop ze hier maar heen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top