This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Ja klopt zijn precies dezelfde. Toen ik ze wou gaan halen hadden ze die van mij niet op voorraad. Maar ze hadden wel die van Patko, heb ik daar even in gezeten, ze zeiden dat die precies hetzelfde zijn. Ook FIA keurmerk enzo
 
GVD

Liep net nog ff langs mn auto en de tranen schoten spontaan weer in mn ogen, ben echt des duivels, hoe kun je het gvd in je hoofs halen om zoiets te doen bij een auto van een ander
 
Nekschot..

Ik vraag me ook af wat er in godsnaam aan de hand is in Nederland. Tot een paar jaar terug kon iedereen lekker op zn opritje hobbyen zonder zorgen!

Ik knijp em ook iedere dag.. heb mijn motor buiten staan onder een zeil.. het windscherm en spiegels e.d. van mn vriendin der Vespa zijn ook al gejat..

Blijf gvd met je poten van andersmans spullen af!
 
GVD

Liep net nog ff langs mn auto en de tranen schoten spontaan weer in mn ogen, ben echt des duivels, hoe kun je het gvd in je hoofs halen om zoiets te doen bij een auto van een ander

Idd, is toch gvd niet normaal! ik hoop stiekum nog steeds dat ik via via hoor wie de 147 toen bekrast heeft!

Ontopic, weer hele stapel goodies voor de 147 gekocht:# binnenkort update
 
GVD lars



heb vandaag mn eerste auto gekocht, vast laten zetten bij een kennis krijg hem 15 januarie, moet 15 januarie ook examen doen voor mn rijbewijs.

[ir]http://img404.imageshack.us/img404/1958/07102007219lc8.jpg[/ir]
het is een bmw 316i uit 96

Tof karretje :W
 
@ Lars: Het is echt zielig dat mensen zo kansloos doen. Men gebuur heeft dit ook voorgehad ( ca. 1 jaar geleden), de dader s was een kleuter van 8-9 jaar) werd wel herkend (iemand in de buurt had het gezien.) En nu heeft ze nog steeds geen geld gezien van dat gebeuren. Hoop dat je hem goed krijgt :henko:


Dit is mijn Golfje, (is de ex-bedrijfswagen van La Papa.)




ben lichtjes beschaamd dat ik niet meer pics heb ...

Is een Golf 4 1.9 TDI Variant van Augustus 2002
Officieel 90pk, reëel: 115-120?
250000 km. De motor is bijna helemaal nieuw op de echte basis na.
Ik zal hem eens wassen en nieuwe pics trekken.

grtz
 
Last edited:
Als iemand de dader vindt van diegene die zijn/haar auto heeft bekrast ben ik niet te beroerd om gezellig op pad te gaan met een bivakmuts op om wat stukjes mensenvlees te "bekrassen".
 
Ik begrijp ook totaal niks van de voldoening die een daad als deze zou moeten geven. Het is algemeen bekend dat daders van soortgelijke "misdrijven" erg graag naar zijn/hun resultaat komen kijken dat geld bijvoorbeeld ook voor piromanen en soortgelijken, mijn advies is dus om je auto voortaan in een positie te zetten dat jij hem vanuit je raam oid goed kunt zien maar hij toch niet recht onder een lantaarnpaal staat ofzo, dit kan de dader afschrikken. Mocht je dan een persoon daar aantreffen op aparte tijden kun je zelf bepalen of hij er misschien iets mee te maken heeft, dit is uiteraard geen echte 'oplossing' dit omdat die er niet is mits hem binnen te stallen of andere dingen die geld kosten en ja een skyline zal altijd eerder bekrast worden als een fiat panda vrees ik, ikzelf heb mijn handen gelukkig wel aan een dader kunnen krijgen die een kras zette op mijn vaders auto en de jongeman heeft van geluk mogen spreken dat mijn vader zelf niet aanwezig was.

Ps: Excuses voor mijn spelfouten ik had weinig tijd ik hoop van harte dat de daders met fysiek geweld wat verstand kan worden bijgebracht.

Mgv M van Sas
 
Jezus, dat is echt kut van je Skyline!!!

Hier ook eens gebeurd bij mijn vaders auto, hakenkruisen over de motorkap + dak en heel veel krassen rondom de auto...

Daders waren gelukkig gepakt door mijn buren. Best domme plek om het hier te doen, parkeerpleintje staat in het midden van een hofje, rondom kunnen mensen dus kijken.

(Was een lease auto van de zaak gelukkig, maar alsnog, in de brand steken dat volk!!!)

Succes met het opknappen Boyd + Larx!!
 
GVD

Liep net nog ff langs mn auto en de tranen schoten spontaan weer in mn ogen, ben echt des duivels, hoe kun je het gvd in je hoofs halen om zoiets te doen bij een auto van een ander

Ik weet een beetje hoe het voelt.
Je stopt zo goed als al je geld in je hobby je auto/scooter maakt niet uit.
En als er iets mee gebeurd, zak je gewoon de grond in.
Ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt, toen ze m'n scooter waar al m'n geld in zat, hadden bekrast. Stond gewoon bijna te janken..
Succes met het repareren oid!
 
Fucked up Lars, de enige remedie, zeker met die GTR straks is een loodjse/garage te gaan huren.

Helaas heb ik nog slechter nieuws. Ik kreeg gisterochtend om 6 uur te horen dat mn beste vriend samen met nog een hele goeie bekende een fataal ongeluk hebben gehad. Een haakse bocht uitgevlogen, het kanaal in. Trieste zaak, en helemaal als je weet dat uit die familie al 2 broers zijn omgekomen, in 2 verschillende ongelukken in een totale periode nu van zo'n 5 jaar. Het was gister dus een hele zware dag voor mij, het gaat vandaag gelukkig weer iets beter.
 
Was gister ook in Hart van Nederland toch, 2 jongens, 24 en 26 jaar, in een flauwe bocht rechtdoor gereden in de vaart.

Sterkte iig!
 
heb vandaag mn eerste auto gekocht, vast laten zetten bij een kennis krijg hem 15 januarie, moet 15 januarie ook examen doen voor mn rijbewijs.


het is een bmw 316i uit 96

Geinige compact! Eerste die ik er wel leuk uit vind zien.
Woon jij in Kortgene? Zat net even op hyves doelloos te klikken en kwam deze foto tegen bij iemand daar.. (vriend van Joost den Hertog)

@Scully; Sterkte!!
 
@ Scully, sterkte man! Probeer er met vrienden en bekenden zoveel mogelijk over te praten, dan gaat het verwerkingsproces misschien wat gemakkelijker.
 
Status
Not open for further replies.