Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
gvd mijn bloed hier begint al te koken, bij het zien van zoíets... en dan is het geeneens mijn auto...

zo iemand moet je dus echt NIET op heterdaad betrappen he,....
 
Damn, flikkers,

Hopelijk kan boyd het een beetje wegwerken, zou wel zo fijn zijn.

Enne ws zijn het gewoon weer van die jaloerse mongolen. :(
 
Dat zat ik dus ook al te denken, gewoon weer van die jaloerse klootzakken, die niks te doen hebben.

MAar boyd, zoiets krijg je tog nooit helemaal weg zo een diepe kras? blijf je tog altijd wel zien? zo niet dan ben je echt goed ;)

Damn, flikkers,

Hopelijk kan boyd het een beetje wegwerken, zou wel zo fijn zijn.

Enne ws zijn het gewoon weer van die jaloerse mongolen. :(
 
Waar moet je de moed op een gegeven moment nog vandaan halen, om tijd en vooral geld in je auto te steken. Dit soort dingen ook, je weet dat het je kan gebeuren, maar je hoopt natuurlijk stiekem dat het je nooit zal overkomen. Wat nu? de auto laten repareren/spuiten/whatever? en dan??? dan zet je m volgende week weer in de straat, dan gaat het 3 maanden goed, totdat er weer zo'n randdebiel met zn sleutel langs jou auto gaat.. en jou in feite besteeld van je geld. Want dat is het, pure diefstal. ik werk me helemaal de krampen voor die auto, puur omdat ik het geweldig vind om erin te rijden. het is een hobby, dus ik vind het nog leuk ook om er geld in te steken. Maar als het moment komt dat ik moet gaan dokken voor de geestelijke tekortkomingen van zo'n klootzak, gaat de lol er voor mij toch snel af.
 
Klote lars :(, ook echt een smerige kras...

Daarom zet ik mijn auto ook echt liever niet in de straat, ze pakken(uit jalozie) altijd dat soort auto's.., bekende van me ze subaru impreza is ook al 2/3 goed gesloopt :X

Succes er mee!, hoop dat boyd er iets van kan maken :)
 
Thnx allemaal,

Maarja wat moet ik dan? waar moet ik m dan neerzetten? Ik woon in een huis zonder garage. Miss moet ik dan toch maar ene loods huren en de auto puur voor de hobby houden. Zeker als die GTR hier dalijk staat. Toch gvd te gek voor woorden hoor. dat je je auto niet eens meer normaal kan neerzetten, zonder bang te zijn dat ie bekrast wordt
 
Klein vraagje: ik wil verlagingsveren voor mijn auto gaan kopen, maar waar moet ik precies op gaan letten? er staan bijvoorbeeld maten bij ( voor 60mm, en achter 35mm) zijn dat de aantal mm's de auto omlaag gaat? en hoeveel ruimte moet ik tussen de wielen en wielkasten houden ongeveer? ( er liggen drempels in de wijk ) mvg Arnoud
 
Als er staat: Voor 60mm en achter 35mm betekend dat de verlaging in aantal mm's....

Dit wijkt altijd wel iets af...

Ik zit nu +- 8 cm van de grond af met mijn voorbumper, dan schraap je wel eens het asfalt...
 
@ Lars, autotje erbij nemen is enige remedie, want je verdenkt automatisch alle mensen om je heen.Heb het zelf ook meegemaakt, en het blijft constant in je achterhoofd meespelen. Je moet de auto eerst even zo laten, en het dan eens plotseling laten maken. Diegene die voorbijloopt en er de meeste aandacht aan besteed, diegene maar eens even in de gaten gaan houden.
 
Shit Lars :( heb je wel een oprit? Zoja kan je proberen een hele opzichtige camera op te hangen of iets dergelijks..
 
cam ophangen .. aan je gevel hebben veel mensen !! 100 euro heb je er een neemt voor je op en als gebeurd is kijk je het na ... het is te triest voor woorden dat zo moet maar ja .. kan een oplossing zijn ..
 
mijn eerste auto :) :

[IR]http://i5.tinypic.com/8fn2k34.jpg[/IR]

Golf 3 2.0 8v in de kleur mystic blue, zal binnenkort ff beter foto's posten.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top