Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Pff.. lekker weer hoor. Ik weet nu wat het ongeveer kost om de koppeling + drukgroep te vervangen, en daar word ik niet blij van... Inclusief (gebruikt, vrij nieuw dat wel) 16v vliegwiel die wat beter met het koppel van mijn gechipte diesel weg kan kost het me tussen de 800 en de 1000 euro :'(

Ach ja, als ik het per km zie: ik heb er nu 31000km mee gereden, dat komt dan dus neer op een cent of 3 per km :rolleyes:
 
Ja zijn dure grapjes. Bij mijn mr2 kostte het 600euro.


Ik kan het zelf ook wel, maar had er gewoon geen zin in haha.. tsah dan moet je betalen.
 
Verslagje van skylineclub

Verslag 9 december

Wel, afgelopen zondag was het dan eindelijkz o ver. GTR pickup day! Om kw voor 5 stond Eddie bij me op de stoep. Edwin wil ik in het bijzonder even bedanken voor zijn hul, zonder hem was het me allemaal niet gelukt!. Ed onwijs bedankt!
5 uur vertrokken we dus om vervolgens om 8 uur de trein in Calais te nemen.

*Foto's

Toen we Engeland inreden hadden we toch wel verwacht ene hoop leuke auto's te spotten, maar dat viel toch vies tegen! Hieronder wat foto's van wat leuke auto's die we over de hele dag gezien, gespot hebben:

*Foto's

Nougoed, na dik 3 uur rijden kwam we aan in Derby, het plaatsje waar de GTR stond

Ik kan nu wel een hoop gaan ouwehoeren, maar 'de foto's spreken voor zich! WAT EEN APPARAAT!

*Foto's

De volgende stap was nogal simpel; MEENEMEN DAT DING!Nou ff met de verkoper zitten praten, betaald, koffie gedronken en onderweg naar huis. Aangezien we nog een lange reis voor de boeg hadden!

Onderweg even gestopt om wat te eten,

*Foto's

En na wederom 3/3,5 uur rijden weer terug in de tunnel!

*Foto's

En daarna nog is 3 uur vanaf Calais naar Waddinxveen. Dit was echt een SUPER dag, en ik denk dat we wel kunnen stellen dat dit land een echt fraai Exemplaar rijker is. Echt supernetjes.

Hier nog 2 fototjes van vandaag:

865j3vp.jpg


7xb45rp.jpg


Later zal er ook nog een videoclipje komen!

Groet, een trotse GTR bezitter

WOW! 8)
 
[IR]http://img151.imageshack.us/img151/7084/e28frontmy1.jpg[/IR]

Afgelopen dagen druk met het nieuwe drifthok aan de gang geweest.
- Inmiddels volledig kaal van binnen
- Kuipjes erin gelast
- 4punts gordels erin bevestigd
- Grotendeels roestvrij gemaakt van buiten

Nu velgjes zien te verkopen en daar een verlagingssetje voor te halen.
 
OMG :D maatje van me is gek, verkoop zijn impreza (na dat is niet zo erg) maar koopt die een 107 terug x| reden: alles voor de meid! Kneiter gek :D
 
OMG :D maatje van me is gek, verkoop zijn impreza (na dat is niet zo erg) maar koopt die een 107 terug x| reden: alles voor de meid! Kneiter gek :D

hier was net zon gast, een stoere witte impreza GTT en ruilt die hem in op een 307 omdat zijn vriendin het ding te snel en te duur vond8P 8P
 
Afgelopen dagen druk met het nieuwe drifthok aan de gang geweest.
- Inmiddels volledig kaal van binnen
- Kuipjes erin gelast
- 4punts gordels erin bevestigd
- Grotendeels roestvrij gemaakt van buiten

Nu velgjes zien te verkopen en daar een verlagingssetje voor te halen.

:winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top