This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Jaa zit daar nog elke woensdag (middag/avond), alleen kan je dan naar me caddy kijken

Straks wordt hij vies :+, mischien neem ik hem binnekort wel een keertje mee
ws van de week effe kenteken regelen @ rdw

Volgend jaar, met knap weer is hij daar zoiezo wel te zien...
 




Huidige auto, staat nu te koop. Mocht iemand interesse hebben, pm!

Volgende week de nieuwe ophalen, Celica T-Sport :W
 
De boetes blijven bij mij binnenstromen de laatste tijd. Het komende halfjaar dus nog steeds met 175/65 14 blijven tuffen. Comfortabel op het rechte stuk, ronduit naadje met de rest:'(
 
Heb ook een tijd met Lage golf, (Weitec schroefset ingesteld op meeststugge stand) ben je ook na een tijdje wel klaar mee.

Hoewel m'n Ibiza met 30/30 verlaging ook best wel stug is.
 
skyline links en rechtsvan voor tot achter bekreast

Laat degene die dit gegaan heeft zich nu maar bij mij melden, dan vrees ik dat hij het pand met 1 hoofd minder verlaat
 
bijna het volledige bedrag gehad, maar staat nog op mijn naam.. dus zal dan wel weer fijn voor mijn rekening komen
 
Zo! dat is kut he..

Wat een stakkers ook! ik zal het nooit begrijpen denk ik
Hopen dat je nog wat kan regelen met de nieuwe eigenaar dat hij meebetaald ofzo.
 


Congrats... Hoeveel km staat erop?

Bezit er ook 1, 50k op de teller... Tot nu toe 1x pech met de EGR klep gehad, maar dat heeft elke tigra wel meerdere keren als je hem niet afdopt... Kut ecotec blokjes....





:#
 
zo kut he voor je, helemaal omdat hij in feite al verkocht is... en dus nu de staat van de auto veranderd (koper kan nu moeilijk dus he...)

heb er ook 1 grote deuk bij, op een kut plek...
 
Als hij al verkocht is (en dat is ws. zo, want er is al betaald?) hangt het ervanaf wat je over de levering hebt afgesproken bij wie het risico ligt. Bij jou of bij de koper.
 
bijna het volledige bedrag gehad, maar staat nog op mijn naam.. dus zal dan wel weer fijn voor mijn rekening komen

Ahh nee he dat meen je niet!

Stelletje kut zakken! Echt afschieten dat volk! :X

Zoals al gezegd: Boyd er op los laten gaan?
 
Heb al contact met Boyd, ik moet dus ene lakstift in mijn kleur zien te vinden.

[IR]http://i2.tinypic.com/6pir3h3.jpg[/IR]

De moed zakt me dus echt in de schoenen als ik dit zo zie,
 
Status
Not open for further replies.