This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
hoezo kan je aan verschillende velgen komen dan? Het worden velgen met een randje zoals op de afbeelding. En dan een strakke velg met een hart van antraciet of goud ofzow.( zoiets als jou dan larx dus)


Ik heb een webshop voor auto accesoires. Met dus oa velgen. Kan ook leuke prijzen leveren vor velgen incl banden en balanceren.

Link van mn shop vind je onder aan mn post. PM sturen mag ook altijd!
 
Ik snap het zelf ook niet helemaal, want 2 vrienden van de nieuwe eigenaar hebben bijde een 106 gti en een saxo vts 16V gekocht, en mijn oude saxo rijd die helemaal zoek (die andere hebben allebij filter en uitlaat). Voor zover ik weet waren dat alle aanpassingen. Ik zal eens vragen of hij er mee de rollerbank op wilt gaan (wou ik toendertijd zelf ook al doen, maar is er nooit van gekomen).

LarX, er staat geen link...
 

6 seconden...op een franse teller dan toch zeker? 6 seconden is echt heel snel hoor, kan bijna niet.
 
6 seconden...op een franse teller dan toch zeker? 6 seconden is echt heel snel hoor, kan bijna niet.

Gewoon standaard teller, maar dan nog. Ik heb toch echt zelf in mijn eigen auto gereden, ik weet dus heus wel hoe of wat... En ik weet ook wel dat het snel is, maar volgens mij vergelijken jullie het met nieuwe 206 gti en clio 3 sport (clio 3 sport met 200pk die overigens super traag is en enorm veel gebruikt: 12 a 13 op 100km, 1350 kg )
 
Ik heb een 206 1.6 16v gehad, dat is als ik het niet fout heb zo goed als dezelfde motor, maar iets teruggebracht. Die auto zit ook onder de 1000 kilo, rijdt leuk hoor, maar zo supersnel vond ik hem niet.

Verder heb ik een Kadett GSI 16v gehad, ook 970 kilo, lage cw waarde, en 156 pk katloos, met nog wat andere dingetjes eraan gedaan. En sneller dan 7,5 seconde op de standaard teller redde ik echt niet. En daar boekte ik ook VR6'en mee en 306 S16's....

Ik bedoel, ga eens kijken wat voor auto's er rond de 6 sec op de 100 zitten, dan zit je wel in een andere klasse als de doorsnee hot hatch.
 
6 seconden...op een franse teller dan toch zeker? 6 seconden is echt heel snel hoor, kan bijna niet.

Inderdaad, mijn G40 met 160 pk deed er nog 6,7 seconden over. En dat was op een behoorlijk positieve teller (kleine 13 inch wielen)
 

Ik geloof je best, ik wil ook best de video sturen?

Volgens mij niet geheel het zelfde motorblok. De Saxo VTS 16V had al 3 verschillende modellen motoren (waaronder dus de 133pk uitvoering).

Trouwens 3 weken geleden is er bij de nu dus nieuwe eigenaar het achterraam ingetikt, achterbank gestolen, net als de uitlaat en achterspoiler (citroen sport)... Gaat echt nergens over!
 
Arne ik regel dit weekend ff paar foto's van me broer zijn golf 3. Hij is deze week in kost dus ze auto is weg.

Maar even over die discussie franse rommel enz.

In mijn ogen is de 106 / saxo een best redelijke betrouwbare auto. Als ik er 1 haal zal het sowieso de 1.6 16v / gti uitvoering zijn.

Ik hoef dan ook echt niet als eerste weg te zijn bij een stoplicht, maar met 9 sec op de 100 vind ik tog aardig mooi.

De bmw's en golfjes vind ik dan ook wel mooi maar ik vind die "franse rommel" nu 1 keer iets mooier.
 
standaard opgave van de saxo en 106

PRESTATIES
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
verbruik binnen beb. kom 11,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 6,3 l/100km
verbruik gecombineerd 8,1 l/100km
 
Frans spul is nou eenmaal rotzooi.

Een enkeling blijft misschien heel. Maar het gaat dus echt wel veel vaker stuk dan een duitser.
 
6 seconden kan gewoon echt niet kunnen we dus wel concluderen. Onder de 7 ben je echt al goed rap, en 2,7 seconden sneller dan standaard gaat er bij mij niet in met alleen nokkenas en chip.
 
Saxo vs. Impreza

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TP_D70VJcfE&feature=related"]YouTube - Saxo VTS vs impreza[/ame]

Saxo vs. M3 E36

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mGQO4MtqrXA&feature=related"]YouTube - saxo vts vs m3 coupe[/ame]

Vanavond post ik wel even videootje van mijn ex Saxo, nu bios
 
Status
Not open for further replies.