Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
MK2 GTi stoelen in m'n MK1
Let niet op waar die kapot is, word toch hersteld, en geheel in bruin leer overtrokken.

04122007770da8.jpg
 
Hey ik kijk al een hele tijd mee op dit forum en heb me toch maar eens aangemeld. Heb zelf een Mazda mx-3 1.6 waar al wat kleine dingetjes aan gedaan zijn. Krijg binnekort me verlagingsveren binnen. En na de winter komen er 18" op. Dit is een beetje wat de eerst komende tijd gaat gebeuren.

Foto-FIX3CGPD.jpg

Foto-UHDLI6LJ.jpg

Foto-WF44PR7S.jpg
 
nee 18" is zeker niet te groot. Bij ons op de club heeft er zelf iemand 20" op liggen. Zo ziet het er uit met 40mm verlaging en 18"

Foto-A4ESL8V4.jpg
 
ik zou helemaal van die franse ellende afblijven als ik jou wasx|


Kan jij mij dan vertellen waarom mijn oude saxo (inmiddels alweer 170K km op de teller, zelf verkocht bij 100K km) er probleemloos VR6 en civic's uittrekt? Plakt aan een S3 tot de 200km/u.
Franse elende? Waar baseer je die bullshit op? :X Heb je er ervaring mee? Want de oudere sportieve auto's is dus niks mis mee! 106, 205, saxo, R5 GTT (R5 staat wel bekend door problemen, mijn persoonlijke ervaring was met de R5 GGT niet al te best).

Schapengedrag :X
 
Kan jij mij dan vertellen waarom mijn oude saxo (inmiddels alweer 170K km op de teller, zelf verkocht bij 100K km) er probleemloos VR6 en civic's uittrekt? Plakt aan een S3 tot de 200km/u.
Dit vind ik toch wel erg onwaarschijnlijk hoor.. zeker dat van die S3
 
Dan wil ik idd weleens weten wat voor Saxo dat was. Die dingen zijn toch nooit met een echt snel blok geleverd of wel?
 
De Saxo 1,6 16V. Standaard opgegeven voor 120pk. Is er uiteindelijk met 3 verschillende motoren geleverd. Ik had de standaard 133pk uitvoering, was het blok met standaard max. Ik had er een complete inox spuitstuk onder (veder zonder kat, geheel van rvs), luchtfilter, chip en nokkenassen.
Autootje weegt ook maar 920 kg. Vandaar ook de 0-100 in 6 sec (heb er wel een videootje van).
 
hoezo kan je aan verschillende velgen komen dan? Het worden velgen met een randje zoals op de afbeelding. En dan een strakke velg met een hart van antraciet of goud ofzow.( zoiets als jou dan larx dus)
 
De Saxo 1,6 16V. Standaard opgegeven voor 120pk. Is er uiteindelijk met 3 verschillende motoren geleverd. Ik had de standaard 133pk uitvoering, was het blok met standaard max. Ik had er een complete inox spuitstuk onder (veder zonder kat, geheel van rvs), luchtfilter, chip en nokkenassen.
Autootje weegt ook maar 920 kg. Vandaar ook de 0-100 in 6 sec (heb er wel een videootje van).

Dan liep dat ding wel heel hard.

Maatje van me heeft zo'n ding en ik rijd hem echt te pletter :P

Terwijl ik een S3 helemaal niet bijhoud :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top