This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Ik zou dan toch voor zoiets gaan:

(zonder M3spiegels, zonneband en blindering)

Wat een fout ding. Lelijke kleur en dat interieur is al helemaal te erg. Model is ook niet alles..

Een beetje ruige Lupo of Arosa zou wel een mooi alternatief zijn voor zo'n 106 of Saxo.

Smaken verschillen,, ik vind juist z'n foute spoiler achter op z'n ding weer niet staan :+
Ik vind dit juist super tof staan,,

Achterop moet ook geen spoiler idd, net zo min als boven de ruit. Een subtiel spoilerrandje op de kofferbak ziet er opzich nog wel fatsoenlijk uit.

 
Last edited:
ik rij soms wel in me broer zijn golf 3, maar dat vind ik nou ook niet echt spectaculair

maar nu is dat ding ook helemaal verkracht dood zonde van die auto.

Toch maar is keer gaan proef rijden met die 106 of saxo.

Ik heb nog een 206 GTI te koop staan!
 
Zit er aan te denken Xenon in mijn E36 te bouwen (in de originele lampen..) is dit mogelijk? Of wordt dit veel warmer o.i.d.?

En dan 6000K of 8000K ?
 
4300k of 6000k nemen idd. wordt niet warmer oid. Neem wel een set van een goed merk, Pilot of zo.
 
Werd dat ding niet verkocht ?

Nee, alleen bij een heeel goed bod

Maargoed auto staat nu bij de buurman op de brug voor een nieuwe achterwiel lager.. en kwam gisteren een originele E36 tegen waar ook Xenon was ingezet (geen fake angeleyes shit).. vond het er wel netjes uitzien opzich !
 

Buurman = Nijland?
 
Zo mijn TT loopt eindelijk weer met de nieuwe turbo:W
Eindelijk vorige week even gereden, rijdt echt supert nu ong met 270 pk8)
Binnenkort gaat ie de rollerbank op voor software opmaat, ook ivm aanpassingen inlaat traject enz.
Ook een schroefset staat op de planning.




Ding rijdt echt heerlijk, ben er echt blij mee
Nu nog even wachten op die verdomde kenteken platen:$
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.