This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Dat gaat niet gebeuren , ook al vindt ik dat wel tof natuurlijk maar ik hou niet van half bakke werk + niet orginele parts....

En heb toevalig niet nog ergens een 70/80.000 euro liggen :+, dus gaat hem niet worden

Wel wil ik mischien (na de scooter hobby :+) een een normale e30 ombouwen naar een circuithok, en daar mooi mee spelen op circuitdagen..

Bedankt voor de reactie's @ Fatal idd perfecte lader idd
 
Sibo, nooit geweten dat jij een e30 M3 had! En zo te zien in een hele nette staat en zo zie je ze niet vaak. Wees er zuinig op en houdt hem vooral origineel. Die dingen zijn nogal behoorlijk geld waard.

Velgen ook erg mooi. Als je helemaal gek wilt scoor je een originele set 17" BBS RS velgen of BMW style 5 velgen (wat BBS RC's zijn).

En en mooi leren interieurtje.
 
't Gave aan die m3 is dat ook 't motorcompartiment er gewoon netjes uitziet.
Vaak is de buitenkant wel gewoon nice etc, maar is 't blok verder helemaal niet onderhouden (qua uiterlijk). En om dat vervolgens zelf te gaan doen is volgens mij echt zaad werk..

Kik ding hoor. Snel eens even wat rij- en geluidsimpressies heur!
 
zonde? weetje wat een konings wagens dat waren

Ja, mij hoor je niet zeggen dat ze niet vet waren, integendeel zelfs! Maar om nu een mooie nette orginele m3 om te bouwen naar z'n replica dtm m3 is gewoon te zonde...

De overgebleven echte dtm m3's moeten worden gekoesterd, en dat zelfde geldt voor de straat-m3's. Zijn er al genoeg verkracht in het verleden
 
Kan iemand een foto regelen van onderkant van een E36 coupe.. thnx .. en vooral waar ik de 'cardan-as' op kan zien... / diff.

Thnx !
 
Van de week kijken voor een FK koningsport schroefset voor onder de polo 6n2.

hopelijk is het wat. kan het er van het voorjaar onder samen met me steffan bcw wielen.
 
Status
Not open for further replies.