Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Naice :D Wist niet dat die dingen dat vermogen werden geleverd :P

max. vermogen 141 kW (192 pk)
7800tpm
max. koppel 180 Nm
6800tpm


topsnelheid 225 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,4 s
 
Rijd super. Heb er verder alle documentatie bij, zal allemaal wel kloppen :D

Ben ook niet zo'n fan van dat gaas, maar het is in het echt niet zo opvallend. Ga het inderdaad als het weer meezit even een keer zwart sprayen :)

thx voor de props :D

@ Boyd, zoek voor de grap eens naar GT Four. 4wd Celica met 252pk stock :W
 
Joehoe, eindelijk weer apk op de GTI na heel wat gekloot :/

Achter remklauw was verrot zoals gewoonlijk waardoor de handrem niet werkt. Tijdens het ontluchten gaat dan ook nog eens je hoofdremcilinder stuk. Kost een beetje helaas, maar het zijn en blijven wel je remmen waarvoor ik dan ook bereid ben te betalen :)

Ook begint me koppakking een beetje te lekken, ik heb al een andere kop liggen die ga ik morgen uit elkaar halen en dan laten flowen en vlakken.

Hele kop wordt dan weer vers, nieuwe geleiders, stoters etc der in trappen en gelijk de zuiger veren maar vervangen als we dan toch bezig zijn.

Als het dan weer in elkaar zit de ontsteking iets vroeger zetten en een Audi 100 5cilinder gasklephuis monteren en de auto iets rijker zetten.

Als dat alles gedaan is kan hij zo weer 20 jaar mee :w
 
Thanks, er zit ook een beetje kwaliteits verschil in de auto's :)

K heb ook nog m'n luchtfilter aangepast, nu is het boven de 4000rpm net een zeer boze grommende leeuw o.i.d :D
 
Dan ben je zo met je auto bezig, maar blijven de meest lullige dingen liggen. Dit had ik 1,5 jaar geleden al moeten doen.

11 jaar weer en wind:

04.jpg



Stuk beter

05.jpg



en weer compleet

06.jpg
 
Je mag je lak wel eens poetsen Folkert :P

Wrom? Krijg je hè met zwarte lak. Geloof het wel voor de winter. Die foto is natuurlijk ook op super macro mode genomen en dan lijkt het al helemaal erg.

Maar ja de lak zou inderdaad gewoon eens een volledige naar-nieuw behandeling moeten krijgen. Maar niet in de winter.
 
Vandaag 2 stoelen van een MK2 GTi gekocht voor in m'n MK1.
Iemand belang bij een achterbank van een MK2? Anders gaat ie de vuilnisbelt op.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top