This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Op verkeersplein naar waterliniweg.

Daar sta je met vier banen gesorteerd, 2 rechtdoor en 2 recht af, als je de rotonde op rijd dan zijn de buitenste 2 banen voor rechtdoor, en de 2 linker banen voor linksaf.

Nu was het als volgt, ik stond links voor gesorteerd, dan normaal kan je gewoon linker of rechter rechtdoor vak pakken. Nu stonden er rechts vrachtwagens van mij, die trekken op en voor mij rijden een paar auto's die niet opschieten. Gevolg ik werd naar de voorsorteer vakken van links gedrukt... Dus ik laat gas terug vallen zodat ik toch naar de rechtdoor vakken kan, gas geven en niks aan de hand. Meerdere mensen begrijpen die rotonde niet, dus ik dacht ach.

Inmiddels staat de colone met vrachtwagens en diverse autos daarvoor stil op voorsorteer vakken naar links. Op moment dat ik voorbij de vracht auto's rijd zie ik ineens een Citroen berlingo van links voor sorteer vak zo de linker baan (die flink rijd) op draaien. En ze had haar knipperlicht nog naar links.

Ford mondeo rechts van mij anticipeert goed en gaat vol in de remmen zodat ik naar rechts kon uit wijken. Had hij niet gedaan dan was het zeker totallos! Maar wat doet dat mens, die gaat ineens direct door naar de rechter baan waar ik dus met half blokkerende wielen aan kom zetten en ik dus weer naar links moest!. Alles erachter moest vol in de ankers... En dan gaan ze nog zitten wijzen ook alsof ik daar schuld van heb...

Wij komen met 60/70 aanzetten en mevrouw besluit even vanuit 0 erin te draaien. Chick die mee was handen voor dr ogen. Die ontwijkingsactie scheelde echt 1 cm! Fijn om 8:15 voor een toets....
 
Fijn he, niet anticiperen op het verkeer... ken je frustratie, goed dat het goed is afgelopen

ST220, zeker doen zo. Of blauw, is misschien iets meer ford...
 
Ken het ook ja, vooral frustrerend als mensen in autos dan gaan zitten gebaren. Dan wil ik ze echt uit de auto sleuren om ff met ze te praten. Gelukkig kun je hier je verhaal kwijt
 
mijn eerste auto is ook een feit.
een mazda 323 1.8 16v dohc sedan.
mooie auto complete auto, alles elektrisch, veel luxe voor weinig geld.
 
net verkocht.. relaxte bak om te rijden, maar voor mij niet gauw een alfa meer
tenzij et 'n 2.5 of 3.0 V6 is voor et onderhoud van zo'n wagen moet je echt een alfist zijn.


 
Op wat problemen met de airco (niet vol genoeg) en 2x kromme schijven nog geen problemen met de alfa. Toch al 12k mee gereden. Alleen zuipt ie beetje veel mgoed

edit/

Nog even picje. Jah daar zit wat schade

[ir]http://i22.tinypic.com/2me47ya.jpg[/ir]
 
Last edited:
Die van mij dan ook nog maar een keer. Ligt ondertussen weer helemaal uit elkaar voor wat veranderingen. En het onderblok word gereviseerd want deze zoop olie.




Leuk werkplaatsje


 
M`n wagentje alleen nog ff opzoek naar andere velgen
(klikbaar)
[ir]http://i23.tinypic.com/w9tukw.jpg[/ir]

[ir]http://i23.tinypic.com/aebfdg.jpg[/ir]

Nu wel?
 
Status
Not open for further replies.