Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
Zo turbo was echt gigantisch kapot gelopen8P
Aan uitlaatzeide zeker 2 schoepen weg:?
Heb het 1 en ander nog overwogen icm grotere turbo, maar dit wordt me nu nog even te gek.
De motor wordt nu met een nieuwe K04 turbo weer opgebouwd.
Wel komt er een Samco TIP slang op, andere DV.
En daarna tegen de tijd chip bij Jeroen Dik op maat*D
Kijken hoe dit gaat lopen8P

Heb ik wat gemist? jij had toch een golf IV SDI 1000+pk? :P
 
Eventjes een ietwat losstaand vraagje op het show-je-eigen-autogebied :P

Weet iemand welke boete je kan verwachten als je met pakémbeet 35 km te hard mobiel geflitst bent in een 100 km zone :7

edit: Kudt, nu ben ik zeker ook een punt kwijt op me rijbewijs of niet 8P

35 gecorrigeerd te hard buiten de kom = €160,-

Boven de 30 te hard (snelweg 40 te hard) met puntenrijbewijs = -1 punt
 
moeten ze je wel staande houden om een punt kwijt te raken geloof ik

Volgens mij moet je opgeven wie de bestuurder was, en als jij dus aangeeft dat jij de bestuurder was op het moment dat je geflitst werd met een snelheidsovertreding van meer dan 30km per uur, dat je wel een punt kwijt bent.
 
Dat had ik dus een keer. Ik moest zo'n formulier invullen wie er had gereden. Ik alles netjes ingevuld...kreeg ik hem een week later weer terug met een kruis erdoor. Was niet nodig omdat ik alles netjes had betaald. Snap er nog steeds niks van, maja boeie :p
 
/offtoppic
Effe snelle vaag, hoe zit het als ik geflitst word als belg in nederland?
Ik moet namelijk vanavond effe van antwerpen naar tilburg (zijn er ergens plaatsen waar ik moet opletten voor flitspalen?)

/ontoppic

Ik rijd citroën! :p
 
Zo, dacht ik eindelijk een beetje leuk wagentje te hebben gekocht (grande punto racing 1.4 16v), koopt iemand bij mij in de wijk echt precies dezelfde :(.

Nu maar is gaan kijken of ik wat aan de mijne kan veranderen optisch, denk zoiezo de Abarth koplampen ( zijn zwart van binnen). voor de rest kijk ik wel :). Eerst maar weer is hard sparen.
 
mwa, precies 3 maanden nadat ik de mijne had reed die ermee, dus hij heeft me gewoon zien rijden en em gelijk besteld. Vind het iig een klotestreek. Zelfde velgen, zelfde kleur. 8P.

deze lampen wil ik dan:
Standaard is de binnenkant chroom, denk dat dit mooier met mijn kleur staat.
schwschei1.jpg
 
Last edited:
Zo, dacht ik eindelijk een beetje leuk wagentje te hebben gekocht (grande punto racing 1.4 16v), koopt iemand bij mij in de wijk echt precies dezelfde :(.

Nu maar is gaan kijken of ik wat aan de mijne kan veranderen optisch, denk zoiezo de Abarth koplampen ( zijn zwart van binnen). voor de rest kijk ik wel :). Eerst maar weer is hard sparen.

Die lampen kosten 179 euro per stuk. :P Je kan toch ook voor andere bodykit gaan :)
 
Die lampen kosten 179 euro per stuk. :P Je kan toch ook voor andere bodykit gaan :)

Kan ze voor 280 ws krijgen binnenkort ;), maare jij zit beetje op GP- forum te kijken denks :P

Bodykit 8P, dat kost me 1700 euro ofzo inclusief spuiten/ montage, ben me gek, dan kijk ik wel voor stel leuke nieuwe velgen.

[ir]http://www.novitec.nl/Bilder/xgrande/puntoweiss07.jpg[/ir]
 
Last edited:
Kan ze voor 280 ws krijgen binnenkort ;), maare jij zit beetje op GP- forum te kijken denks :P

Bodykit 8P, dat kost me 1700 euro ofzo inclusief spuiten/ montage, ben me gek, dan kijk ik wel voor stel leuke nieuwe velgen.

[ir]http://www.novitec.nl/Bilder/xgrande/puntoweiss07.jpg[/ir]

Loose the hoodscoop en booskijkers en hij is tof :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top