Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
Hoop t beste voor je Lars :). Maar je had toch al wat pretspul liggen voor je ex liner, of heb je dat erbij verkocht of komt dat hierop ?
 
niet mijn eigen auto maar omdat hij bij de buurman stond, en ik hem graag met jullie wil delen.

dus bij deze:

[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_118.jpg[/ir]
 
Hoop t beste voor je Lars :). Maar je had toch al wat pretspul liggen voor je ex liner, of heb je dat erbij verkocht of komt dat hierop ?

Ben ik atm los ana het verkopen, heb enkel mn dump pipe en boostcontroller nog, dus als er iemand van de turbo blaaschers intresse heeft :P
 
Vet ding Lars:)!
Kunnen al die dingen niet op deze auto dan? Bosstcontroller lijkt me wel en vast nog wel meer dingen?
Of hou je een deel?;)
 
Nou weet ik totaal niet hoe het bij jou is, maar in sommige gevallen vallen dit soort schades te beperken door je auto of op een andere plek of net iets anders neer te zetten.. Zo vermijd ik vaak bepaalde automerken en bepaalde auto's.. Als er een auto staat met al veel parkeerschade, dan zet ik hem wel een paar plekken verder (als dat kan)..

Jij gaat serieus op zoek naar een geschikte parkeerplek? Komt ooit voor dat ik m'n auto in een ongure buurt naast een dikkere auto zet als de mijne, verder let ik nergens op...

Larxxxje; feli met je wellicht nieuwe bak, met wat aanpassingen wordt hij echt dik!
 
Als je er nou geen verstand van hebt begin er dan niet aan :P

leuk op de oprit. zullen je ouders leuk vinden.

Ik ben m aan t slopen / verkopen, heb je amper verstand van auto's voor nodig, gewoon boutjes losdraaien:)

maja, mn ouders maakt t niet uit, zijn allang blij dat die 205 weg gaat:)
 
Zonet een prent gekregen van oom agent (50euri's).
Ik reed door een winkelstraat om 1.00, en dat mocht niet... is een voetgangersgebied en er mag slechts op bepaalde tijden laden en gelost worden.

Ik rij hier meerdere malen per week langs, omdat het richting mijn werk is. Was ik in de C4 geweest had hij me wss gewoon laten rijden, maar werd er wss uitgeplukt vanwege de E30 met driftbestickering.

Agent werd echt agressief toen ik hem vroeg om identificatie, had geen zin om mee naar het bureau, dus zal maandag daar even langs.
Even verhaal halen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top