Show je eigen auto #21

Status
Not open for further replies.
Was aan het typen maar verkeerde topic :D Dus heb het gedelete maar ik moest minimaal 2 letters invullen.. EER PEACE!
 
Hehe, ging er wle al vanuit ;)

feauteau :+

4zokt50.jpg


Reed jij afgelopen woensdag of donderdag rond 16.30 bij knooppunt Hooipolder?
 
Kopen Lieuwe, rijd grappig zo'n gebakje :P

Daarnet begonnen met gedeeltelijk demonteren van het zooitje, alleen ben ik nu gestrand bij een niet meewerkende krukaspoulie die dus eraf moet, anders krijg ik de kap van de distributie er niet af, heb linksom getrokken, rechtsom, maar totaal geen teken van een loskomende bout. Als iemand een goede truc heeft voor die los te krijgen (heb dus geen compressor en toebehoren) hoor ik het graag, daarna rest mij alleen het uitlaatspruitstuk, de kvs eruit knikkeren en dan kan de kop eraf :)

Compressor en toebehoren huren ;)

Mijne ging ook pas @ 11bar los ofzo...
 
Nou echt niet Je kant best thuis sleutelen.Heb hele motoren uit elkaar gesloopt in me schuur en niks geen compressor aan te pas gehad

MAARJAH Ik heet jeroen Aka Beunhaas :)
 
Ik laat mn motorblok op een luchtbed ploffen op de stoep, telt dat ook ?

Dat het motorblok dr uit moest omdat ik een klep gemold had bij het niet controleren van het krukastijdstip is een ander verhaal :D
Blijkbaar kon de nokkenasketting bij dat blok wel van het krukastandwiel af vallen (318i E30 met M10 blok) en bij een 02 met M10 blok kan dat niet....
Naja, leermomentje :D

Owja, het hele geval was gekomen doordat ik op de nurburgring bergaf iets te lang in de toerenbegrenzer zat, trok ie niet zo best en toen was dr een tuimelaar afgebroken.
Na wat gezoek gevonden, injector losgesnukt en op 3 cilinders naar huis geknord zo hard als ie kon.
Wat toch nog 170 bleek te zijn 8)
Dat thuis de inlaattuimelaar ook afgebroken was vergeet ik dan ook maar even :D

Hoe dan ook, beunen is gaaf :P
Remklauwadapter maken voor gevorderden om maar iets te noemen:
NX33.JPG
 
Nog wat foto's van de laatste kleine veranderingen

Nieuw hemeltje (irl is die een stuk donkerder)


MK3 dash


Nieuwe accu :P


Klapsleutel


Nieuwe smoke mistlapen (moeten nog wat recht gehangen worden)


VR6 badge in de gril




Dat was t weer :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top