Show je eigen auto #21

Status
Not open for further replies.

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Continuez ici svp :P

Ik wist gewoon dat Arne zo zou reserveren... Dalijk heeft hij een Manta & een GTI te koop, en crosst hij rond in een 75 :D

What's wrong with you :D

Die 75 kan ik ontzettend waarderen:W

Die is idd heel fijn! :love:

4vdjkg4.jpg


54e8w0o.jpg


52wg4g5.jpg

Ik mis de 'Roestryderz' raamband, dat hoort toch als je op Flakkee rondrijd met zo'n Corsa? :P

Tuurlijk Bart, een 75 zonder binnenstalling :P

Ik zal maar even ontopic gaan en weer eens wat fotootjes posten:

Verbreed staal

Caddy naafkapje
IMG_0824_original.jpg


Toch best breed, 8J
IMG_0823_original.jpg


Lekker getrokken!
IMG_0822_original.jpg


Recaro stoelen

Via marktplaats en Volksforum (thanks Tommy) 2 dezelfde Recaro stoelen gescoord. Een zit er al in, de ander moet nog even gereinigd worden.

Bestuurdersstoel, is echt als nieuw 
IMG_0813_original.jpg


Lendensteun verstelbaar, onderrugsteun opblaasbaar, zitvlak uitschuifbaar
IMG_0814_original.jpg


Blaasbalgje
IMG_0815.jpg


Andere stoel staat nog in de huiskamer, onze kitten vindt het meer dan prima!
IMG_0800.jpg


IMG_0803.jpg


Franse look
Dacht ‘m eens een beetje te verfransen :D

Bolletjes luchtverfrisser
IMG_0811.jpg


Apprentice sticker (thanks Boeie)
IMG_0812.jpg


Originele franse H4’s
IMG_0818_original.jpg


Nieuwe logo’s
Onder het motto, het zijn de kleine dingen die het doen…

Via Andy’s Vwshop deze 2 nieuw gevonden:
IMG_0833.jpg


Via Theowob nieuwe logo’s op de zijschermen:
IMG_0832.jpg


Random pics
Had de auto de dag hiervoor helemaal in de Meguiars NXT was en Trim Detailer gezet, en de auto is 2 maanden terug gepolijst bij een prof. poetsbedrijf.

IMG_0820_original.jpg


IMG_0829_original.jpg


Amber corners ;)
IMG_0834.jpg

Leuk bezig Arne, hij heeft echt een oldskool look:) Je hebt mooie, bijpassende accessoires gebruikt.

Jep, dat is het idee...daarom ook smalle bumpers binnenkort 8)

Netjes hoor. Nieuwe kentekenplaat nog :+ ? Of zit er geen deuk in? Als je toch met de kleine dingen bezig bent.

Raamband vind ik helemaal niks, klein stickertje kan wel. Roestryderzzz komt trouwens niet van Flakkee hoor 1 jongen uit middelharnis rijd ermee. De rest komt eigenlijk allemaal uit Pernis of Rotterdam. Maare hoe weet jij dat ik van Flakkee kom?? Ken ik jouw toevallig?


Scherp gezien. Heb een fazant gepakt met 160+ in de polder, precies tegen mn plaat aan :D heel de auto onder bloed, vlees, stront en veren :W
 
Advertisement - register to remove this

Apprentice sticker,

waar staat dat nou precies voor?

is dat een soort wakaba (oid) maar dan voor fransen?
 
Kut, er was al een nieuw topic :P

Lekker :P

Waarschijnlijk volgende week schroefset ophalen... KW variant 3 :winner:

Dan nog een leuk setje remmen, een veerpootbrug en, en, en... 8P

Owja: dak na een poetsbeurt 8)

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/IMG_0482Large.jpg[/IR]
 
Tof ding Arne, alleen ik snap die A niet helemaal. Past toch niet echt bij de rest van de stijl of is die A juist met een dikke knipoog?
 
Tof ding Arne, alleen ik snap die A niet helemaal. Past toch niet echt bij de rest van de stijl of is die A juist met een dikke knipoog?

Franse A, staat voor mensen die net r rbw hebben, daar moet je 2 jaar mee rijden oid. Is wel leuk icm de gele lampen en luchtverfrisser imo, maar idd het is vrij loos. Tis ook zo'n vage statische sticker, hij is er zo af :D
 
Franse A, staat voor mensen die net r rbw hebben, daar moet je 2 jaar mee rijden oid. Is wel leuk icm de gele lampen en luchtverfrisser imo, maar idd het is vrij loos. Tis ook zo'n vage statische sticker, hij is er zo af :D

Betekenis wist ik, maar ik snapte de link niet helemaal naar de rest van de stijl.

Ik heb vandaag lopen kloten met een zilverfolie NL sticker welke er volgens mij vanaf dag 1 heeft opgezeten. Wat een klotewerk zeg. ;(

Thanks Lennox.
 
Bij mij zat er een sticker van een of andere camping op de achterruit. Op een gegeven moment met een plamuurmes eraf gestoken. Op geen enkele manier er anders af te krijgen.
 
Betekenis wist ik, maar ik snapte de link niet helemaal naar de rest van de stijl.

Ik heb vandaag lopen kloten met een zilverfolie NL sticker welke er volgens mij vanaf dag 1 heeft opgezeten. Wat een klotewerk zeg. ;(

Thanks Lennox.

Die dingen zijn idd echt ontworpen door een of andere sadist. Dat is echt 1 keer dr op, nooit meer dr af. Kutdingen..

Bij mij zat er een sticker van een of andere camping op de achterruit. Op een gegeven moment met een plamuurmes eraf gestoken. Op geen enkele manier er anders af te krijgen.

Ja dat kan nog wel op ruit, maar alstie op je lak zit zou ik t wat subtieler aanpakken :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top